یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشی درباره شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای روز عاشورا و فشارهای وارده بر خانواده ایشان (همراه با عکس)

مصطفی کریم بیگی، جوان 27 ساله، در روز عاشورا در حوالی خیابان نوفل لوشاتو مورد اصابت گلوله قرار میگیرد، گلوله ای که بعدا مشخص شد که به پیشانی این شهید اصابت کرده بود. خانواده این شهید پس از دو هفته بیخبری مطلق از او و درحالیکه تصور میکردند که او در روز عاشورا دستگیر شده است، در روز دوشنبه 21 دی ماه عکس و پیکر او را در پزشک قانونی کهریزک شناسایی میکنند. همچنین در مدت بیخبری از وضعیت این شهید، خانواده او مکررا توسط تلفن موبایل این شهید که بدست مقامات امنیتی افتاده بود، تهدید می شدند. متاسفانه حتی پس از شناسایی پیکر این شهید، جسد وی را به خانواده تحویل نمیدهند. ماموران اطلاعات برای تحویل جسد او این شرط را برای خانواده میگذارند که باید دفن این شهید و برگزاری مراسم وی در خارج از تهران انجام شود که خانواده برای تحویل گرفتن پیکر وی مجبور به قبول این شرایط میشوند درحالیکه ایشان ساکن محله امیریه تهران بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بالاخره در غروب روز سه‎شنبه 22 دی ماه به طور ناگهانی به خانواده اطلاع میدهند که فقط پدر، مادر و خواهر شهید برای خاکسپاری میتوانند حضور داشته باشند و در غروب آفتاب، پیکر شهید کریم بیگی در شهریار به شکل مظلومانه ای به خاک سپرده میشود.

نهایتا در روز جمعه 25 دی ماه در یکی از شهرک های شهریار برای این شهید مراسم ختمی برگزار گردید که در آن حال مادر و خواهر شهید بسیار نامساعد بوده و آنها از همگان میخواستند که نگذارند خون این شهید پایمال گردد.

در زیر عکسهایی از مصطفی شهید بیگی و اعلامیه مراسم ختم ایشان مشاهده میشود.

karimbeygi1.jpg

karimbeygi1.jpg

karimbeygi1.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016