یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده مهدی عربشاهی از وضعيت فرزندشان ابراز نگرانی کردند

با گذشت حدود يکماه از بازداشت مهدی عربشاهی دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت، مراجعات و پيگيری های خانواده وی با درب های بسته مواجه شده است.
خانواده عربشاهی اظهار نمودند: " در اين مدت مهدی تنها يکبار حدود دو هفته پيش و بسيار کوتاه با منزل تماس داشتند و از آن زمان تاکنون اطلاعی از وضعيت جسمی و روحی وی نداريم! روزانه و بطور مستمر به دادگاه، دادستانی و يا زندان اوين مراجعه می کنيم تا شايد طبق قانون و رافت اسلامی اجازه ملاقات جهت تسکين درد مادر و پدری نگران و مضطرب، بدهند ولی متاسفانه تاکنون کسی جوابگوی ما نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متاسفانه هنوز برای ما مشخص نشده است که اتهام مهدی ما چيست؟ و از آن بدتر آنکه چرا اجازه تماس يا ملاقات با فرزندمان را به ما نمی دهند!؟ چرا ما را از حق ديدن فرزندمان محروم می کنند!
ندادن اجازه ملاقات و تماس نگرفتن مهدی و پاسخگو نبودن مسوولين، نگرانی ما را دو چندان و خواب را بر ما آشفته و حرام کرده است!
طبق قانون و رافت اسلامی خواهان مشخص شدن وضعيت قضايی مهدی و اجازه ملاقات با وی هستيم."

گفتنی است شرايط سنی پدر و مادر عربشاهی و عدم اطلاع از وضعيت فرزندشان بر نگرانی ها افزوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016