دوشنبه 28 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو بازداشت در استان گيلان

طبق خبر دريافتی، ماموران اداره کل اطلاعات استان گيلان، اوايل هفته گذشته شيخ قريشی مدير مدرسه علوم دينی و خطيب مسجد جامع محمديه اهل تسنن منطقه تالش در گيلان را بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات استان منتقل کردند. به گزارش سامانه خبری سنی نيوز، نيروهای امنيتی پس از يورش به خانه اين روحانی اهل سنت، کتب و دستگاه کامپيوترش را نيز ضبط کردند. هنوز از اتهام يا اتهامات وارده به وی خبری منتشر نشده است. برخی اخبار حکايت از بی خبری خانواده اين روحانی اهل سنت از وی دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شيخ قريشی سالها پيشتر بدليل فعاليتهای اعتراضی، يک سال در زندان های ايران همراه با علمائی چون علامه برقعی بسر برده بود.
همچنين هفته گذشته، ميلاد ويسی ، دانشجوی ممتاز رشته عمران دانشگاه انزلی، در شهر رشت بازداشت شد. گفته می شود که ويسی توسط نيروهای اداره کل اطلاعات استان گيلان بازداشت شده و هم اکنون در بازداشت گاه اطلاعات استان به سر می برد.
وسی از جمله فعالان کميته دانشجويی ستاد اصلاح طلبان حامی موسوی در استان گيلان بود. وی که از جمله افراد نزديک به نيروهای اصلاح طلب مذهبی شناخته می شود، پيش از اين نيز چندن بار به اداره کل اطلاعات استان گيلان احضار، و برای قطع ارتباط با نيروهای سياسی استان، تحت فشار قرار گرفته بود.
تاکنون از اتهامات وارده بر اين دانشجو و دلايل بازداشتش خبری منتشر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016