چهارشنبه 30 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه‎ حزب دمکرات کردستان ايران در رابطه با بيانيه حاميان سکولار جنبش سبز ايران

طی روزهای اخير، گروهی از شخصيتهای ايرانی تحت عنوان "حاميان سکولار جنبش سبز ايران" بيانيه‎ای منتشر نمودند که در آن از بسياری جهات، مسائل و مشکلات اصلی ايران مورد اشاره قرار گرفته و اعلام نموده‎اند که رژيم کنونی حاکم بر ايران در کلیّت ساختار و قانون اساسی‎اش مشروعيت و حقانيت خود را به طور کامل از دست داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين بيانيه به آينده‎ی ايران و يک سری مطالبات در رابطه با حقوق و آزادی‎های مردم ايران اشاره شده که در جای خود می‎تواند جالب و پسنديده باشد. ليکن در عين حال، آنچه که در اين بيانيه، حق مطالب در مورد آن ادا نشده، حقوق مليتهای تحت ستم است که صرفاً به طرزی مبهم و تحت عنوان رفع تبعيض مورد اشاره قرار گرفته است.
در همين رابطه، حزب دمکرات کردستان ايران، ضمن ابراز خرسندی از اين اقدام عده‎ی چشمگيری از هم ميهنان ايرانی، اين حقيقت را يادآور می‎گردد که دمکراسی به مفهوم واقعی آن زمانی تحقق می‎يابد که همان طور که به بافت و ساختار متنوع ايران اشاره شده، به طور شفاف، حقوق ملی اين مليتها نيز به رسميت شناخته شود تا محتوای بيانيه‎ی آنان عاری از نقص و کاستی بوده و حمايت گسترده‎تری را برای خود فراهم نمايد.

حزب دمکرات کردستان ايران
دفتر سياسی
۳۰/۱۰/۱۳۸۸
۲۰/۰۱/۲۰۱۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016