چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: بعد از ۲۲ بهمن بايد به حال و هوای قبل از انتخابات برگرديم، ايسنا

* خواصی که اشتباه کرده‌اند بايد مسير خودشان را اصلاح کنند
* بايد مواضع کاملا روشن و غير دو پهلو باشد. فرصت زيادی هم نيست در ۲۲ بهمن امسال همه ملت ايران به صحنه خواهند آمد تا ميثاق خودشان را با امام انقلاب و رهبری مستحکم کنند


رييس ستاد کل نيروهای مسلح گفت: قانون و اشاره رهبری مسير انقلاب و کشور را تعيين می‌کند، تکليف خواص وعوام همين است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سرلشکر بسيجی سيدحسن فيروزآبادی در دانشگاه عالی دفاع ملی در ميان اساتيد دانشگاه با اشاره به فتنه‌انگيزی اخير دشمنان استقلال ايران اسلامی اظهار کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتنه‌انگيزی در جريان انتخابات و بعد از آن در کشور متاسفانه منجر شد به تجری عناصر ضد انقلاب که منزوی شده بودند. سران اين فتنه در واقع حصارهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولايت فقيه را مورد حمله قرار داده و خلاف قانون اساسی، خلاف قانون و خلاف خط مبارک حضرت امام(ره) و سفارشات ايشان، فضايی را ايجاد کردند که دشمنان انقلاب از خارج و داخل به هدايت اين فضا پرداختند، به طوری که امروز می‌بينيم به برکت انفاس قدسی حضرت امام(ره)، ‌دفاع مقدس و حضور مردم، کسانی که در جريان فتنه خودشان را پرچمدار حساب می‌کردند، امروز می‌گويند ما اطلاع نداريم اين شعارها را چه کسانی داده‌اند و شعار ما شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و ما از نظام و ولايت فقيه دفاع می‌کنيم.

اين عضو شورای عالی امنيت ملی ادامه داد: من فکر می‌کنم اين‌که آقايان به هر دليل آمدند امروز بازگشت خودشان را به ستون توبه انقلاب با اين حرف‌ها دارند مطرح می‌کنند،‌اين امر مثبت و پسنديده‌ای است. اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مواضع بايد مواضع کاملا روشن و غير دو پهلو باشد. فرصت زيادی هم نيست در ۲۲ بهمن امسال همه ملت ايران به صحنه خواهند آمد برای اين‌که ميثاق خودشان را با امام(ره) انقلاب و رهبری مستحکم کنند و به نمايش بگذارند و قاعدتا کسی که طی اين هفت، هشت ماه دچار خطاهايی شده‌اند و جرم‌هايی مرتکب شدند، بايد به سوی ملت برگردند و شعار ملت را بدهند و همسو و هم‌پای با ملت باشند. اين هم کاملا روشن است. کلام خدا، روايت معصومين(ع) قانون اساسی، سفارشات امام(ره) و سخن امروز علمای ربانی اين است که همه بايد به سخن رهبری گوش بدهند و به هدايت رهبری حرکت کنند. قانون و اشاره رهبری مسير انقلاب و کشور را تعيين می‌کند، تکليف خواص و عوام همين است که البته عموم مردم انقلابی و حماسی بر سر اين موضع حق ايستاده‌اند و خواصی که اشتباه کرده‌اند بايد مسير خودشان را اصلاح کنند.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با ياد شهيد دکتر مسعود علی محمدی که به دست دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسيد، اظهار کرد: ياد استاد بسيجی شهيد آقای دکتر مسعود علی‌محمدی را گرامی می‌داريم. استاد علی‌محمدی چراغ شهادت را در جمع نخبگان و توليدکنندگان علم روشن کردند و به عنوان شهيد راه توليد علم و فناوری، شهيد راه استقلال واقعی ملت ايران و جمهوری اسلامی هستند و به اتکای جمله استاد شهيد مطهری که شهدا شمع محفل بشريت هستند، استاد علی‌محمدی با شهادتش محفل اساتيد، دانشجويان، متخصصين و نخبگان را نورافشان کردند.

وی با بيان اين‌که " ميليون‌ها انسان انقلابی و ايثارگر در راهپيمايی ۲۲ بهمن امسال با اثرگذاری حداکثری حاضر خواهند شد" گفت: ان‌شاءالله بعد از ۲۲ بهمن برگرديم به حال و هوای قبل از انتخابات و يکپارچگی ملت و حرکت در جهت توسعه کشور براساس توليد علم و فناوری.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016