جمعه 9 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طائب؛ شعارهاي احمدي نژاد مقدمه دولت امام زمان است، اعتماد

گردهمايي روحانيون و ائمه جمعه قزوين به مکاني تبديل شد تا مهدي طائب براي چندمين بار به اصلاح طلبان حمله کند و اتهامات جديدي به آنها علي الخصوص سران اصلاح طلب نسبت دهد به گونه يي که ميرحسين موسوي نخست وزير دوران جنگ را به عنوان ليدر دشمن، شعار آزادي در دولت خاتمي را آماده سازي براي پياده نظام دشمن و پايه ريزي حوادث بعد از انتخابات را متوجه دوره هاشمي رفسنجاني کرد. طائب در حالي اين اتهامات سنگين را به اصلاح طلبان وارد کرد که در سوي ديگر احمدي نژاد را در نوع خود عالي ترين و ديگر شعارهاي دولت وي را مقدمه ساز دولت امام زمان(عج) دانست.به اين ترتيب طائب که روز گذشته در گردهمايي روحانيون و ائمه جمعه استان که در مدرسه علميه امام صادق(ع) قزوين برگزار شد توضيح داد؛ پياده نظام يعني کساني که به خيابان بريزند و بگويند ما اين نظام را نمي خواهيم و اين پنهاني ترين وجه کار بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بخش دوم پياده نظام، اقتصادي بود که از اينها حمايت کنند و متاسفانه مدل فکر هاشمي رفسنجاني در دوره رياست جمهوري به گونه يي بود که به اين تربيت زمينه مي داد. البته ايشان نمي دانست ولي مدل فکري ايشان به گونه يي بود که اين دشمن مي توانست رشد کند.وي اضافه کرد؛ سال هاي 74 و 75 وزيري نبود که خانه اش پايين تر از ميدان امام حسين در تهران باشد و سال 76 خاتمي روي کار آمد شعار آزادي داد ولي ما متوجه نشديم. بعدها فهميديم اين آزادي در راستاي پياده نظام سازي است. به گزارش فارس طائب با اشاره به توهين به تمثال امام خميني (ره) يادآور شد؛ اگر شما هويت امام(ره) را بگوييد کدام جوان حاضر مي شود عکس امام را پاره کند بنابراين بايد دروغ گفت تا اين کار را انجام دهند و در دوران خاتمي براي آزادي دروغ گفتند زيرا دارند پياده نظام را تربيت مي کنند.

در مجلس ششم رفتند سخنراني کردند که بايد پرونده اعدام سال 61 را بازبيني کنيم. چرا جوانان را اعدام کردند، در حالي که اعدام هاي آن زمان مجاهدين خلقي ها و چريک فدايي ها بودند و آنها به دليل اينکه داشتند پياده نظام مي گرفتند اين حرف ها را مي زدند. وي افزود؛ کسي از اين جريان خبر نداشت زيرا سيستم امنيتي ما سراغ اينها نرفته بود تا اينکه اواسط دوره خاتمي سپاه متوجه شد محل موشک هاي دوربرد را دشمن متوجه شده است و متوجه شدند اين اطلاعات در اختيار عباس عبدي بوده و در اختيار امريکايي ها گذاشته، بعد اطلاعات هسته يي توسط خاتمي به ابطحي داده شده و ابطحي اين اطلاعات را به امريکا يي ها داده است و به خاتمي موضوع گفته شد و ايشان گفتند که شما کاري نکنيد و خاتمي، ابطحي را از مسوول دفتري برداشته و به عنوان معاون پارلماني مجلس گذاشت.

استاد حوزه علميه قم اعلام کرد؛ تنها کسي که از ابتدا اين موضوع را متوجه شد، رهبر بود. ايشان زماني که هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور شد، فرمودند دشمن تهاجم فرهنگي را آغاز کرده است و دارد ريشه ها را عوض مي کند، تا به انتخابات نهم رسيد و احمدي نژاد آمد و احمدي نژاد نيز از آن دشمن اطلاعاتي نداشت ولي شعارش اين بود که با سرمايه داري رانتي مبارزه مي کنم. وي يادآور شد؛ با توجه به اين شعار احمدي نژاد آنها پنهاني وارد عمل شدند. احمدي نژاد مسوول سازمان برنامه بودجه و بانک مرکزي را تغيير داد و ديد اينجا بسيار آلوده است و تغييرکردني نيست بنابراين سازمان برنامه و بودجه را منحل کرد. طائب افزود؛ آنها عليه احمدي نژاد تبليغاتي را کردند و در کنار احمدي نژاد کساني بودند که نفهميده بر اين حرف ها مهر تاييد مي زدند و به شدت احمدي نژاد مورد حمله بود و کسي نيز جرات نمي کرد حمايت کند و حتي آقاي هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه به احمدي نژاد حمله مي کرد ولي تنها کسي که از احمدي نژاد حمايت کرد، رهبر بود زيرا مشاهده مي کرد که احمدي نژاد چه مي کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016