یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه ۲۱۸ تن از نمايندگان مجلس: خواص جامعه از سخنان موهن و دو پهلو دست بردارند، ايلنا

در اين بيانيه با تاکيد بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی قشرهای مختلف مردم ومسوولان کشورآمده است:اين وحدت تنها در پرتو اطاعت از ولی فقيه و رهبری معظم انقلاب اسلامی ايران حضرت آيت الله‌العظمی خامنه‌ای حاصل خواهد شد.


ايلنا:۲۱۸ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسيدن پيروزی انقلاب اسلامی بيانيه را صادر کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا در جلسه علنی روز يکشنبه بيانيه ۲۱۸ نفر از نمايندگان مجلس توسط حسن غفوری فرد عضو هيات رئيسه مجلس قرائت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بيانيه نمايندگان فرارسيدن دهه فجر و سی و يکمين سالروز پيروزی انقلاب اسلامی را به حضرت بقيه الله‌العظم، مقام معظم رهبری و ملت بزرگوار و شهيد پرور ايران تبريک گفته و عنوان کردند: ۱۲ بهمن سالروز بازگشت با شکوه امام راحل عظيم الشان به ميهن اسلامی يادآور پايان شب سياه ستم شاهی و طلوع صبح درخشان جمهوری اسلامی ايران و يادآور بيرون رفتن ديو و آمدن فرشته عدالت افتخار و اميد است.
در ادامه اين بيانيه نمايندگان مجلس اين فرصت فرخنده را برای تجدی عهده با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی وادای احترام به روح ملکوتی امام راحل و تجديد بيعت با جانشين شايسته امام، ‌رهبر معظم انقلاب مغتنم شمردند وتصريح کرد: يکبار ديگر تحسين شعار ملت شجاع و آگاه ايران را درانقلاب اسلامی که همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است همدل و همصدا با مردم برزبان می‌آوريم و خداوند بزرگوار را به سبب نعمت استقلال آزادی و حاکميت اراده ملت در سرنوشت کشور شکر می‌گويم.
در ادامه بيانيه ۲۱۸ نفر از نمايندگان آمده است :ما نمايندگان در کنار توده‌ مردم همانان که آفرينندگان حماسه‌های بزرگ ۱۵ خرداد ۴۲‏، ۱۲، ۲۲ بهمن ۵۷ و ۹ دی ۸۸ هستند با خدای خويش پيمان می‌بنديم که همه توان خود را در دفاع و حمايت از انقلاب اسلامی و تحکيم پايه‌های جمهوری اسلامی و پيشرفت و سعادت ملت ايران بکار بگيريم.
نمايندگان در ادامه اين بيانيه اظهارداشتند:با استناد از اين خدمت به دشمنان بيگانه ومزدوران آن اعلام می‌کنيم که توطئه‌ها و نيرنگ‌ها و جنگ سخت و نرم شما در برابر ايمان و بصيرت آگاهی و اراده ملت نستوح ايران نقش برآب خواهد شد همچنان که در ۳۰ سال گذشته نيز سودی عايد آن نکرده است.
نمايندگان در اين بيانيه با تاکيد بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی قشرهای مختلف مردم ومسوولان کشور اعلام کردند:اين وحدت تنها در پرتو اطاعت از ولی فقيه و رهبری معظم انقلاب اسلامی ايران حضرت آيت الله‌العظمی خامنه‌ای حاصل خواهد شد.
نمايندگان مجلس در اين بيانيه خطاب به کسانی که در ماه‌های اخير با ارتکاب به اشتباهات و جرايم آشکار به گفته آنها فتنه‌انگيزی کرده‌اند اظهار کردند:اين افراد بايد بدانند که راهی جز تبعيت از قانون و تبری از دشمنان انقلاب اسلامی ندارند.
در پايان اين بيانيه آمده است: خواص جامعه نيز بايد با اطاعت از رهبر دست از سخنان موهن و دو پهلو بردارند و با ملت همراه شوند و مرز خودرا با فتنه‌انگيزان و بيگانه مشخص کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016