دوشنبه 12 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيدحسن خمينی جلسه سخنرانی احمدی نژاد را ترک کرد، کلمه

سيد حسن خمينی در هنگام سخنرانی احمدی نژاد در حرم و مداحی و…آنجا حضور نداشته و در اتاق خود بوده است . همزمان با ترک حرم همراهان حجت الاسلام سيد حسن خمينی نيز سالن را ترک کردند.وی همچنين در مراسم رسمی گراميداشت سالروز ورود امام به کشور که امسال برخلاف سالهای گذشته در بهشت زهرا برگزار شد ، حاضر نشد.حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خمينی صبح امروز در سالروز ورود امام خمينی (س) به ميهن اسلامی، با حضور در منزل دکتر عليرضا بهشتی فرزند شهيد آيت الله دکتر بهشتی، ديدار و از حال آنان تفقد کرد.اين ديدار بلافاصله پس از تجديد ميثاق هيئت دولت با آرمانهای امام خمينی صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلمه:حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خمينی که هنگام حضور محمود احمدی نژاد رييس دولت در حرم مطهر امام راحل حاضر بود بالافاصله و بطور ناگهانی حرم امام راحل را ترک کرد . وی همچنين در مراسم رسمی گراميداشت سالروز ورود امام به کشور که امسال برخلاف سالهای گذشته در بهشت زهرا برگزار شد ، حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار کلمه سيد حسن خمينی در هنگام سخنرانی احمدی نژاد در حرم و مداحی و…آنجا حضور نداشته و در اتاق خود بوده است . همزمان با ترک حرم همراهان حجت الاسلام سيد حسن خمينی نيز سالن را ترک کردند.

حضور يادگار امام در منزل عليرضا بهشتی در سالروز ورود امام به ايران

به گزارش خبرنگار کلمه همچنين حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خمينی صبح امروز در سالروز ورود امام خمينی (س) به ميهن اسلامی، با حضور در منزل دکتر عليرضا بهشتی فرزند شهيد آيت الله دکتر بهشتی، ديدار و از حال آنان تفقد کرد.

اين ديدار بلافاصله پس از تجديد ميثاق هيئت دولت با آرمانهای امام خمينی صورت گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016