پنجشنبه 15 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفی پور‌محمدی: پيروی از رهبری همان خدمت به مردم است، فرصت‌‌های رهبری را ديگران اشتباه نگيرند و اين همه مجال را از دست ندهند، ايلنا

ـ برخی آن قدر سوپر انقلابی نباشند که بخواهند از ولی‌فقيه هم جلو بزنند

ايلنا: رئيس سازمان بازرسی کل کشور با بيان اين که سرنوشت کشور بايد در اختيار مردم باشد، گفت: منافع و منابع کشور بايد در اختيار مردم خود ايران باشد و مردم با استقلال زندگی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا در قم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی چهارشنبه شب در آيين گراميداشت سی و يکمين بهار انقلاب اسلامی در مسجد حضرت زين العابدين(ع) قم اظهار داشت: نخبگان سعی کنند آرامش جامعه حفظ کرده و از تنازع جلوگيری و شعارهايشان را از دشمن جدا کنند.
وی بيان داشت: ما مديران بايد مردم را راضی نگه داريم، نبايد در بحث‌های سياسی وارد شويم، ما بايد پشت سر رهبری حرکت کنيم.
پورمحمدی با بيان اينکه راه خدمت به امام(ره) پيروی از رهبری همان خدمت به مردم است، تصريح کرد: مقام معظم رهبری تاکيد دارند که بايد جامعه را از تنازع دور کنيم‌، فرصت‌‌های که ايشان می‌دهند را ديگران اشتباه نگيرند و اين همه مجال را از دست ندهند.
وی در بيان رموز پيروزی انقلاب گفت: تحليل‌گران برجسته سياسی آمريکا هم می‌گويند که ايران از دو بال تفکر ناب شيعی و شهادت‌طلبی برخوردار است و زرهی دارند که آن زره رهبری ولی فقيه است.
رئيس سازمان بازرسی کل کشور با تکريم از مردم خيابان چهارمردان قم تصريح کرد: مردمان اين منطقه به عنوان اسوه و الگوی انقلاب بوده‌اند و بايد خاطرات اين خيابان ثبت شود. حادثه انقلاب از همين خيابان چهارمردان قم شکل گرفته و پيام انقلاب از همين پايگاه منتشر شده است.
وی ادامه داد: خاطره‌انگيزترين منطقه انقلاب همين خيابان چهارمردان است و به ياد داريم اين خيابان در اعتراض به شاه و مزدورانش از ۱۹ دی ۵۶ تا ۲۲ بهمن ۵۷ تعطيل بود.
پورمحمدی گفت: در راستای درس‌های انقلاب، بايد عدالت و حق‌خواهی مبنای کار ما شود و مردم به عنوان صاحبان حقوق اين کشور امور در اختيار بگيرند.
وی در بيان دلايل انقلاب ايران گفت: انقلاب کرديم تا مردم از زير يوق استبداد و حاکمان با انديشه‌های ضعيف و ناقص همراه با ضعف‌های اخلاقی خارج شوند و حاکمان شايسته توسط مردم انتخاب شوند.
وی ادامه داد: با انقلابمان خواستيم رهبری جامعه در اختيار کسانی باشد که خداوند حکومت آن‌ها را مجاز دانسته است.
رييس سازمان بازرسی کل کشور گفت: خواسته مطلوب انقلاب هم چنان در جامعه زنده است و مردم نمی‌خواهند حکومتشان دست افرادی باشد که با اسلام دشمن هستند و با آن‌ها به عدالت رفتار نمی‌کنند.
وی گفت: در سال اول انقلاب پنج انتخابات در کشور برگزار شد و امام راحل با هوشمندی دو حرف بزرگ به دنيا زد که ما به مردم متکی هستيم و همه چيز در اين کشور بر پايه قانون است.
پورمحمدی با بيان اينکه نبايد از دشمن غافل شد، گفت: از دشمن غافل نشويم و اجاره ندهيم آرمان‌های ما تضعيف شود، ما يک دشمن اصلی داريم به اسم شيطان که همه انسان‌ها نيز با آن روبرو هستند.
وی تاکيد کرد: اگر بخواهيم از آرمان‌های خود دفاع کنيم، بايد محل آسيب دشمن را شناخته و روی آنها حساسيت نشان دهيم.
رئيس سازمان بازرسی کل کشور در انتقاد از بعضی تندروی‌های موجود در جامعه گفت: برخی آن قدر سوپر انقلابی نباشند که بخواهند از ولی فقيه هم جلو بزنند و بايد پشت سر رهبر باشيم.
پورمحمدی تاکيد کرد: بايد مباحث انقلاب را به نسل جديد منتقل کنيم و کلام خدا به عنوان مشعل و راهنما بر جامعه حاکم شود که اين‌ها حرف‌های اول انقلاب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016