شنبه 17 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چاپ مجدد روزنامه کارگزاران به زودی آغاز می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: مديرمسئول روزنامه کارگزاران با بيان اينکه يکسری خط قرمزها را برای خود در نظر گرفته‌ايم تا سبب سوئ استفاده‌ها نشويم، گفت: قرار است روزنامه کارگزاران چاپ خود را از سر بگيرد و به زودی چاپ مجدد اين روزنامه شروع می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد مرتضی سجاديان، مديرمسئول روزنامه کارگزاران در گفتگو با خبرنگار سياسی باشگاه خبری فارس‌«توانا» اظهار داشت: ما در پی ايجاد شرايط مناسب برای چاپ روزنامه هستيم و بر اين اساس ما يکسری خط قرمزها را برای خود در نظر گرفته‌ايم که اگر روزنامه چاپ شود و با روشی متفاوت به کار خود ادامه دهد تا زمينه برای سوء استفاده معاندان فراهم نشود.
وی افزود:‌قرار است روزنامه چاپ خود را از سر گيرد و به زودی چاپ دوباره روزنامه کارگزاران شروع می‌شود.
سجاديان گفت: مراحل قانونی برای چاپ روزنامه انجام شده است و دادگاه رای خود را صادر کرده و مدت زمان توقيف روزنامه هم به پايان رسيده است و بر اين اساس اگر مشکلی پيش نيايد روزنامه چاپ خواهد شد و شاهد حضور روزنامه کارگزاران به زودی در کيوسک‌های مطبوعاتی خواهيم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016