پنجشنبه 22 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانی سفارت در استراليا به هم ريخت

خبر دريافتی از استراليا: گروهی از ايرانيان امروز در محل جشن دولت کودتا دست به تظاهرات زدند. برای اين ضيافت پر هزينه هتل پنج ستاره ريلم انتخاب شده بود که در نزديکی‌ پارلمان و وزارت خانه‌ها است.
آزادی خواهان ايرانی‌ که از روزها قبل برنامه ريزی کرده بودند از ساعت شش و سی‌ شامگاه با سر دادن شعار و نشان دادن عکس‌های ندا و ساير جان باختگان ، مهمانان دعوت شده را شرمنده کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ساعت هفت و سی‌ شش نفر از کوشاگرانی که از قبل در هتل اقامت گزيده بودند به سالن جشن وارد شده و با فرياد‌های خود پيام مردم ايران را به گوش مهمانان خارجی‌ رساندند.
در اين زمان گروهی از افراد پليس به داخل هتل رفته و اين گروه را از هتل بيرون آوردند.
به دنبال اين برخورد تعداد زيادی از مهمان‌های غير ايرانی‌ با شتاب از هتل خارج شده و به وسيله اتومبيل‌های پرچم دار منطقه را ترک کردند.
فيلم‌های اين مراسم بزودی منتشر خواهد شد تا مردم وابستگان سفارت را بهتر شناسايی کند.
برنامه تظاهرات در مقابل سفارت فردا ساعت يازده صبح خواهد بود، هم اکنون گروه بزرگی‌ از ايرانيان در حال وارد شدن به کانبرا هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016