پنجشنبه 22 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی در راهپيمايی ۲۲ بهمن کجا بود؟ کلمه

ميرحسين موسوی صبح امروز از خيابان آزادی و کنار سازمان حج و زيارت قصد پيوستن به خيل جمعيت را داشت که لباس شخصی ها ، گارد ويژه و افراد باتوم به دست نخست وزيرامام (ره) را محاصره کردند؛با اين اقدام ميرحسين موسوی نتوانست به خيل جمعيت مردم در ميدان آزادی بپيوندد.اين در حالی ست که نخست وزير امام هر سال در راهپيمايی سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی از خيابان آذربايجان تا ميدان آزادی در کنار مردم شرکت می کرد.اما امسال با ممانعت افراطيون وی نتوانست مسير هر ساله در راهپيمايی ۲۲ بهمن را بپيمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلمه:در حاليکه سايت های افراطيون و سايت رجا نيوز از حاميان محمود احمدی نژاد خبراز عدم شرکت مير حسين موسوی و زهرا رهنورد در راهپيمايی ۲۲ بهمن امسال داده بودند،مير حسين موسوی امسال هم همچون سالهای گذشته در مراسم سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار کلمه مير حسين موسوی صبح امروز از خيابان آزادی و کنار سازمان حج و زيارت قصد پيوستن به خيل جمعيت را داشت که لباس شخصی ها ، گارد ويژه و افراد باتوم به دست نخست وزيرامام (ره) را محاصره کردند؛با اين اقدام ميرحسين موسوی نتوانست به خيل جمعيت مردم در ميدان آزادی بپيوندد.

اين در حالی ست که نخست وزير امام هر سال در راهپيمايی سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی از خيابان آذربايجان تا ميدان آزادی در کنار مردم شرکت می کرد.

اما امسال با ممانعت افراطيون وی نتوانست مسير هر ساله در راهپيمايی ۲۲ بهمن را بپيمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016