دوشنبه 26 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه فشارها بر نشريه اصلاح طلب "ندای جامعه"، کوردستان و کوردنيوز

کوردستان و کوردنيوز: در ادامه فشارهای جمهوری اسلامی بر مطبوعات منتقد و معترض به دولت حاکم ، نشريه اصلاح طلب " ندای جامعه" از سوی اداره ارشاد کرمانشاه تذکرات متعددی دريافت کرده بطوری که بصورت متناوب هر ماه يک تذکر را در پرونده مطبوعاتی خود ثبت کرده است .
نشريه ندای جامعه بدليل چاپ مطلبی تحت عنوان " در احکام اعدام تجديد نظر کنيد" جديدترين تذکر خود را از سوی اداره ارشاد کرمانشاه دريافت نموده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنيست اين مطلب در راستای بازتاب تذکر فراکسيون نمايندگان کرد مجلس ايران به رئيس قوه قضائيه جهت الغای حکم اعدام زندانيان سياسی و مدنی کرد به انتشاررسيده بود.
بنابه اعلام اداره ارشاد کرمانشاه، انتشار اين مطلب مطابق بندهای ۱-۴-۵ ماده ۶ قانون مطبوعات کشور مغاير دانسته شده است .
همچنين انعکاس اخبار برخورد با فعالان دانشجويی دانشگاه رازی و انتقاد از سکوت مجمع نمايندگان استان در قبال وقايع اخير کشور از جمله تذکراتی است که اين نشريه در ماههای اخير در يافت کرده است .
هفته نامه کردی – فارسی ندای جامعه از نشريه های منتقد به دولت ميباشد که به مدير مسئولی نوشين محمدی و سردبيری رضا جمشيدی در گستره توزيع دو استان کرمانشاه و کردستان منتشر ميشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016