چهارشنبه 28 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور بشمه، يکی از کارگران شرکت نيشکر هفت‌تپه کشته شد، هرانا

منصور بشمه، يکی از کارگران شرکت نيشکر هفت تپه،دوشنبه ۱۹ بهمن به دليل فقدان واحد ايمنی ماهر در اين کارخانه بر اثر يک سانحه در حين کار کشته شد.

خبرگزاری هرانا- يکی از کارگران شرکت نيشکر هفت تپه بر اثر يک سانحه و نبود واحد ايمنی کار،در حين کار کشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش اتحاديه آزاد کارگران ايران روز دوشنبه ١٩/١١/٨٨ يکی از کارگران شرکت نيشکر هفت تپه به نام منصور بشمه در حالی که تلاش می‌کرد سنگی را از درون دستگاه آسياب خوراک دام بيرون بکشد به دليل روشن شدن دستگاه در ميان آن گير کرد و دستگاه يکی از پاهای وی را کند و پای ديگرش لای دستگاه ماند و همين مسئله باعث شد کارگران حاضر در آنجا نتوانند وی را بلافاصله از لای دستگاه بيرون بکشند.

بنا بر اين گزارش پس از گير کردن يک سنگ در ميان دستگاه خوراک دام، مسئولين کارخانه بطور ناقصی اقدام به خاموش کردن دستگاه می‌کنند و زمانی که منصور بشمه در ميان دستگاه مشغول بيرون آوردن سنگ بوده است مسئولين کارخانه با زدن يکی از کليدها باعث به راه افتادن دستگاه ميشوند و منصور بشمه در ميان دستگاه گير می‌افتد و در حالی که يکی از پاهايش بطور کامل کنده می‌شود يکی ديگر از پاهايش در ميان دستگاه گير می‌کند.

بنا بر اظهار کارگران اين کارخانه به دليل نبود واحد ايمنی ماهر در کارخانه حدود ٣ ساعت طول کشيد تا کارگران موفق به بيرون کشيدن منصور بشمه از لای دستگاه بشوند و زمانی که منصور از لای دستگاه بيرون کشيده شد به دليل ٣ ساعت خونريزی مداوم جان خود را از دست داده بود. مسئولين پزشک قانونی نيز علت مرگ منصور را خونريزی عنوان کرده و اعلام نموده‌اند چنانچه اين کارگر يک ساعت زودتر از لای دستگاه بيرون کشيده شده و به بيمارستان منتقل می شد، زنده می‌ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016