شنبه 1 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت کمیسیون تلفیق با افزایش 30.2 درصدی درآمد مالیاتی دولت، مهر

اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر شنبه با افزایش 30.2 درصد درآمدهای مالیاتی دولت در سال آینده نسبت به سال جاری موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شنبه پس از جلسه عصر این کمیسیون با اعلام ا ین خبر افزود : امروز در کمیسیون بودجه دولت در بخش درآمدها به میزان 38هزار و950 میلیارد تومان مطرح و مقرر شد تا درآمد مالیاتی دولت از محل کالاها و خدمات دولتی 5 هزارو 549 میلیارد تومان، واردات 17 هزار 750 میلیارد تومان، درآمد مالیاتی از محل شرکتها 19 هزار 513 میلیارد تومان، 5 هزار و 165 میلیارد تومان بر درآمد و 1هزار 211 میلیارد تومان بر ثروت تامین شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده بجنورد همچنین از تصویب پیشنهادات درآمدی کمیسیون قضایی در موضوع افزایش تعرفه های قضایی و ثبت اسناد خبر داد.

وی ادامه داد: در نشست بعدازظهر کمیسیون تلفیق، همچنین پیشنهادات کمیسیون صنایع و معادن برای افزایش تعرفه در بخش صنعت و پیشنهاد مشترک کمیسیون اقتصادی و جتماعی برای افزایش سهم نیروی انتظامی به میزان 17 میلیارد تومان برای مشارکت در بیمه شخص ثالث نیز به تصویب رسید.

علی بروغنی نیز در پایان نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق از نهایی شدن پیشنهاد دولت در بخش درآمدهای مالیاتی خبر داد و افزود: تعیین تکلیف درآمدهای مالیاتی دولت از محل فروش نفت به جلسه فردای کمیسیون موکول شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016