سه شنبه 11 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار خبر بازداشت پسر دبير کل اسبق بورس پس از دو ماه، کلمه

دو ماه پيش احسان عبده تبريزی دانشجوی دکترای علوم سياسی دانشگاه دورهام انگلستان زمانی که خواستار استفاده از فرصت تعطيلات کريسمس برای ديدار خانواده خود بود و به ايران بازگشت در فرودگاه امام خمينی (ره) پاسپورتش توقيف و سپس بازداشت شد.

کلمه: بعد از گذشت دو ماه از دستگيری احسان عبده تبريزی ، فرزند حسين عبده تبريزی (دبيرکل اسبق بورس تهران و همچنين مديرمسوول روزنامه توقيف شده سرمايه) اين بازداشت توسط همکلاسی های او در دانشگاه دورهام انگليس اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، دو ماه پيش احسان عبده تبريزی دانشجوی دکترای علوم سياسی دانشگاه دورهام انگلستان زمانی که خواستار استفاده از فرصت تعطيلات کريسمس برای ديدار خانواده خود بود و به ايران بازگشت در فرودگاه امام خمينی (ره) پاسپورتش توقيف و سپس بازداشت شد.

هنوز هيچ اطلاعی از دليل بازداشت وی در دست نيست اما دوستانش در دانشگاه دورهام با پيگيری از خانواده اش خواستار آزادی احسان و بازگشت او به دانشگاه شده اند.

حسين عبده تبريزی پدر احسان يکی از منتقدان سياست های اقتصادی دولت بوده است و بارها با نقدهای جامع در روزنامه سرمايه واکنش های دولتيان را برانگيخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016