چهارشنبه 12 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پایان‌دادن زود هنگام کنسرت رضا صادقی به بهانه بمب‌گذاری در سالن وزارت کشور، موسیقی ما

شب گذشته هوادارن موسیقی پاپ و رضا صادقی در تالار وزارت کشور گرد هم آمدند تا شاهد کنسرت رضا صادقی و گروه‌اش در تالار بزرگ وزارت کشور باشند. اما این کنسرت هم مانند سانس دوم کنسرت شب گذشته بنیامین بهادری در نیمه با تذکر‌های پی در پی مسئولان به اتمام رسید.

این کنسرت که در حال و هوایی خوبی برگزار می‌شد و فضای گرم و پر‌نشاطی بر سالن حاکم بود ناگهان با تذکر‌های پی در پی صدرالدین حسین‌خانی و مدیر عامل شرکت حافظ به رضا صادقی به پایان رسید. صادقی که در ابتدا قصد داشت با بی تفاوتی از کنار این تذکر‌ها بگذرد و به احترام هوادارنش برنامه خود را کامل اجرا کند سرانجام با توجه به تذکر‌های مکرر که حتی حین اجرای قطعات قطع نمی‌شد، مجبور به تمام کردن کنسرت خود شد و با ناراحتی گفت: «قطعات دیگری نیز آماده کرده‌ بودیم که گویا وقت نیست. دلیل‌اش را از خودشان بپرسید»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سایت موسیقی ما در حالی که صادقی و گروه‌اش با ناراحتی صحنه را ترک کرده بودند، حضار و هوادارن حاضر به ترک سالن نبودند و خواستار توضیح مناسبی از جانب مسئولان جشنواره در خصوص این اتفاق بودند. مسئولانی که یا تالار را ترک کرده بودند و یا حاضر به پاسخگویی نبودند. سرانجام نیز با بی احترامی و خاموش کردن چراغ‌های سالن حضار را مجبور به ترک تالار کردند.عده ‌ای از حضار با سر داد شعار‌هایی خواستار بازگشت صادقی روی سن بودند و عده‌ای دیگر خواهان بازگرداندن پول بلیتشان بودند.

reza-part15.jpg

شنیده‌ها حاکیت از آن دارد که نیروی انتظامی به بهانه بمب‌گذاری در تالار وزارت کشور شرکت برگزار کننده کنسرت را مجبور به پایان زود هنگام آن کرده است. این در حالی‌است که حتی تا ساعاتی پس از اتمام کنسرت هیچ ماشین چک و خنثی‌ساز بمب و یا نیروی متخصصی در اطراف تالار وزارت کشور دیده نشد.

لازم به ذکر این اتفاق با بهانه‌ای دیگر شب گذشته در سانس دوم کنسرت بنیایمن رخ داد که در آنجا نیز اعتراض هوادران و حضار تا ساعاتی بعد از اتمام کنسرت ادامه داشت.

متاسفانه هیچ مسئولی از وزارت ارشاد جوابگوی اتفاقاتی شبیه به این نیست و حالا که بعد از مدتی فضای پرشور و گرمی بر سالن‌های پاپ جشنواره حاکم شده، این برنامه‌ها هم نا‌تمام می‌مانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016