جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسينی، وزير ارشاد: رسانه‌های بيگانه تاثيری بر افکار عمومی مردم نداشته‌اند، مهر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه های بيگانه را در افکار عمومی ايران فاقد جايگاه دانست و گفت: راهپيمايی ۲۲ بهمن و نهم دی ماه نشان داد که رسانه های خارجی تاثيری بر افکار عمومی ايران نمی گذارند.
محمد حسينی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقويت رسانه های داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمنان با واسطه رسانه های خارجی گفت: رسانه های ما رشد و تنوع بسيار خوبی داشته و هم اکنون نيز در مراکز آموزشی مقدماتی را برای تربيت نيروهای انسانی دنبال کرده ايم که رسانه هايمان در عرصه بين المللی نيز حرفی برای گفتن داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير ارشاد با تاکيد بر اينکه هنوز با حد انتظار مطلوب فاصله داريم، گفت: ما سخنان بسياری برای گفتن با مردم جهان داريم و بايد رسانه هايمان را به جايی برسانيم که بتوانند پيام های اين انقلاب را به جهان برسانند.

وی افزود: البته متناسب با اين پيام مشتاقان بسياری نيز برای دريافت سخنان انقلاب وجود دارند که بايد برای انتقال اين پيام به رسانه های داخلی توجه بيشتری داشته باشيم .

حسينی در ادامه درباره فعاليت رسانه های فارسی زبان خارجی گفت: درباره اين رسانه ها بيش از آن چيزی که وجود دارد ، برجسته نمايی می شود در حالی که پس از وقايع اخير و حضور با بصيرت مردم در صحنه های انقلاب مشخص شد که اين رسانه ها تاثير خاصی نداشته اند.

وزير ارشاد افزود: مردم خود به خوبی دريافته اند که اين رسانه ها اغراض مورد نظر دشمنان اين کشور و انقلاب را دنبال کرده و در پی اختلاف افکنی و بهره برداری سياسی از موقعيت هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016