دوشنبه 17 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال عدم اعطای مرخصی به فعالان سياسی درپی سفر نوروزی قاضی صلواتی، نوروز

تدارکات سفر نوروزی قاضی صلواتی، رييس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، احتمال استفاده ساير فعالان سياسی از مرخصی زندان برای ايام عيد را بسيار کمرنگ کرده است.

به گزارش نوروز، با احتساب امروز، ۲۶۷ روز از بازداشت سيدمصطفی تاجزاده، ۲۶۱ روز از ربايش محسن ميردامادی و ۲۴۰ روز از اسارت فيض الله عرب سرخی می گذرد و آنان درحالی که همچنان بر مواضع خود استوار هستند، امکان استفاده از آزادی موقت (مرخصی) که در ازای توديع وثيقه های سنگين اعطا می شود را نيافته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيدمصطفی تاجزاده به دليل اينکه ملک شخصی ندارد، محسن ميردامادی به دليل اينکه قاضی پرونده - صلواتی - ارزش سند ملک شخصی اش را کمتر از ميزان لازم می شمارد، و فيض الله عرب سرخی به دليل اينکه زير بار پذيرش وثيقه سنگين تعينن شده نرفته است، همچنان در بند ۲ الف سپاه گرفتار هستند.

گفتنی است، براساس توافق قبلی، وثيقه ای ۴۵۰ ميليون تومانی برای آزادی دکتر ميردامادی به دادگاه توديع شده، اما قاضی صلواتی، خواستار توديع يک سند ديگر نيز شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016