سه شنبه 18 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد قابل با دست‌بند و پابند در دادگاه انقلاب، جرس

ـ می خواهيد مرا تحقير کنيد اما من جز زيبايی چيزی نمی بينم

شبکه جنبش راه سبز(جرس): حجت الاسلام احمد قابل بادست بند و پابند به دادگاه انقلاب برده شد.

به گزارش خبرنگار جرس حجت الاسلام احمد قابل در تماس با خانواده خود اظهار داشته که با دست بند و پابند به دادياری دادگاه انقلاب رفته است. قابل اظهار داشته است که «پيرو امامی هستم که با غل و زنجير او را وارد مجلس کردند و هنگامی که پرسيدند کار خدا را چگونه ديدی فرمود: ما رأيت الا جميلا» وی به بازداشت کنندگان گفته است که شما می خواهيد مرا تحقير کنيد اما من جز زيبايی چيزی نمی بينم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد قابل به بازجويان گفته که پرونده های ديگری در دادگاه ويژه روحانيت مشهد و تهران دارد اما آنان اظهار داشته اند که دادگاه ويژه روحانيت مشهد وی را روحانی نمی داند حال آنکه به حکم دادگاه ويژه روحانيت پاسپورت و منزل وی در توقيف است.

گفتنی است که حجت الاسلام احمد قابل پس از نزديک به هفتاد روز بازداشت در اداره اطلاعات مشهد چند روز پيش به بند قرنطينه زندان وکيل آباد مشهد منتقل شده بود.

احمد قابل که در پی عزيمت به مراسم تشييع جنازه آيت الله العظمی منتظری بازداشت شده بود. از دلايل بازداشت و اتهامات وی اطلاع دقيقی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016