سه شنبه 25 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهارشنبه‌سوری: پليس در پايتخت مستقر شد، جلوگيری از تجمع در خيابان‌های اصلی، ايسنا

معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از استقرار نيروهای پليس از صبح امروز برای برقراری امنيت و نظم مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد و تاکيد کرد که مردم جلوی درب منازل خود اين مراسم را برگزار کنند.

سرهنگ خانچرلی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با استقرار نيروهای پليس درباره تامين امنيت چهارشنبه سوری، اظهار کرد: ماموران پليس در سطح پايتخت در نقاطی که لازم باشد، مستقر خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اين که از ساعات اوليه صبح امروز نيروهای پليس در سطح شهر به صورت نسبی مستقر شده‌اند، خاطر نشان کرد: به منظور تامين نظم و امنيت و پيشگيری از اقدامات مخلان نظم و آرامش در مراسم چهارشنبه پايان سال بر اساس وضعيت هر منطقه به تعداد نيروهای پليس در سطح تهران افزوده خواهد شد.


پليس با اصل چهارشنبه سوری مخالف نيست
پليس از تجمع در خيابان‌های اصلی جلوگيری خواهد کرد

معاون عمليات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: پليس با اصل مراسم چهارشنبه آخر سال مشکلی نداشته و مخالف شادی مردم نيست و تنها با افرادی که اقدام به ايجاد مزاحمت برای ديگران کنند، برخورد خواهد کرد. ‌

به گفته وی، مردم در کنار خانواده‌ و منازل خود بايد به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری بپردازند و پليس از تجمع در خيابان‌های اصلی جلوگيری خواهد کرد.


کشف بيش از ۸۲ هزار نارنجک دست‌ساز در تهران
کشفيات موادمحترقه در تهران به ۳۰ تن رسيد

سرهنگ خانچرلی در رابطه با آخرين کشفيات درباره مواد محترقه هم اظهار کرد: تاکنون بيش از ۳۰ تن مواد محترقه قاچاق و غيرمجاز از سوی ماموران توقيف شده و سه ميليون و ۳۰۰ هزار عدد انواع ترقه پرخطر در سطح پايتخت جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: اين در حاليست که ماموران پليس تاکنون ۸۲ هزار و ۵۰۰ مورد نارنجک دست‌ساز را در تهران کشف کردند و ۲۳۰ نفر هم در رابطه کشفيات مواد محترقه دستگير شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016