جمعه 6 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود ده نمکی: کسانی که ديروز با تيغ موکت بری به مردم حمله می کردند، الان مخالف من هستند! جهان نيوز

مسعود ده نمکی در تازه ترين اظهار نظر خود به حمايت از فيلمسازانی چون بيضايی مهرجويی وکيميايی پرداخته است وهمچنان روايت جالبی از کسانی که سالها قبل فيلمسازی چون علی حاتمی را از سينما بيرون انداختند بازگو نموده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان نيوز ،ده نمکی دراين باره گفته :کسانی که در سينما آزادی، مرحوم علی حاتمی را با دشنام و کتک از سينما بيرون کردند در حال حاضر مدعی اين شده اند که چرا ده نمکی وارد سينما شده است!
او در بخش ديگری از مصاحبه خود گفته: به نظر من امثال آقايان بيضايی کيميايی و مهرجويی بسيار شرافتمند هستند در مقابل انسانهايی که خودشان اين کاره بوده اند وحالا پرچم روشنفکری بلند کرده اند .اگر قرار است پرونده خوانی شود خواندن پرونده بعضی از اين حضرات فاجعه است.آقايان تيغ موکت بری دستشان می گرفتند و سوار بر موتور مقابل حوزه هنری مردم را می زدند و حالا شدند سينماگر .چطور کسی پلانهايی از زندگی اين آقايان را مورد توجه قرار نمی دهد اما من که قلم به دست مشغول روز نامه نگاری بودم و حالا مشغول فيلمسازی هستم بايد حساب پس بدهم ؟

گفتنی است سريال نوروزی ده نمکی مورد اعتراض بسياری از صاحبنظران قرارگرفته و بسيار ضعيف ارزيابی شده است. کارشناسان سينمايی چهره مشهوری را که در کارهای قبلی ده نمکی همراه او بود و در سريال نوروزی "دارا و ندار" غايب است، کارگردان واقعی آثار قبلی او می دانند و معتقدند غيبت او سريال نوروزی ده نمکی را بسيار ضعيفتر از حد انتظار جلوه داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016