دوشنبه 16 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده مشاوران دربند شکایت خود را به محضر مراجع بردند، کلمه

خانواده های دکتر عرب مازار، بهشتی شیرازی و بهزادیان نژاد از مشاوران میرحسین موسوی با سفر به شهر قم با آیات عظام وحید خراسانی، موسوی اردبیلی و بیات زنجانی دیدار و نگرانی ها و دغدغه های خود در مورد تداوم بازداشت عزیزانشان بدون هیچ گونه توجیه قانونی با این مراجع در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار “کلمه” خانواده های سه نفر از مشاوران مهندس موسوی با سفر به شهر قم و دیدار با مراجع اعتراضات خود به عدم رعایت حقوق اولیه در بازداشت عزیزانشان را مطرح کردند.این خانواده ها از وضعیت موجود به محضر مراجع شکایت برده و عنوان کردند:در این مدت حتی اجازه ملاقات به خانواده ها داده نمی شد و اگر اجازه ملاقات هم داده شده به عنوان هدیه ،با منت و نامه نگاری فراوان بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده ها در این دیدارها تاکید کردند:آقایان عرب مازار ،بهشتی شیرازی و بهزادیان نژاد از افراد انقلابی ، مسلمان و پایبند به ارزش های انقلاب و راه امام هستند و سال هاست اغلب فعالیت هایشان علمی و فرهنگی و هنری است. جرم افراد مشخص نشده است.

خانواده مشاوران مهندس موسوی همچنین از ظلم هایی که به همسران و پدرانشان شده به مراجع شکایت بردند.مشاوران مهندس موسوی از ۷ دی سال گذشته همگی بازداشت شدند که تا کنون هیچ گونه اتهامی به آنها تفهیم نشده است.

این خانواده ها در روزهای آینده با تعداد دیگری از مراجع عظام دیدار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016