یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب سه زندانی کُرد يارسانی در زندان يزد، کوردستان و کوردنيوز

کوردستان و کوردنيوز: عباداله قاسم زاده فرزند قباد، بخشعلی محمدی فرزند محمد وسهند علی محمدی فرزند محمد سه‌ شهروند کرد اهل مياندواب به اتهام پيروی از ‌‌آيين يارسان مدت زيادی است که در زندانهای جمهوری اسلامی بسر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين سه زندانی کرد يارسانی اهل روستای اوچتپه منطقه ی مياندواب به صورت مستمر از سوی مامورين زندان مورد هتاکی واذيت و آزار قرار می گيرند.
بنابه گزارش دريافتی اين سه زندانی کرد پيرو آيين يارسان که در بند۳ زندان مرکزی يزد تحمل حبس می نمايند برای اعتراض به وضعيت نامناسب زندان وهمچنين برخورد تحقيرآميز مامورين زندان دست به اعتصاب غذا زده اند.
اين سه زندانی که هر کدام به ۱۳سال زندان حکم داده شده اند، از ابتدايی ترين حقوق زندانی محروم گشته اند و ضمن مورد اذيت و آزار وهتاکی قرار گرفتن زندانبانان بنابه دستور اداره اطلاعات از حق ملاقات با خانواده نيز محروم شده‌اند.
گفتنيست که برادر عباداله قاسم زاده يکی از اين سه زندانی کرد يارسانی نيز که به همراه آنها دستگير شده بود بنابه دستور دادگاه به چوبه دار آويخته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016