سه شنبه 24 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهار، پول، مردمسالاری و پنج نشريه ديگر تذکر گرفتند، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: دبير هیأت نظارت بر مطبوعات اظهار داشت: در جلسه دوشنبه ۲۳ فروردين جاری اين هیأت با انتشار ۴ ماهنامه و ۴ فصلنامه موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، محمدعلی رامیــن، دبير هیأت نظارت بر مطبــوعات با اعـلام اين خبــــر گفت: انتــشار ماهنامه‌های جغرافیــای گردشگری به صاحب امتيازی و مدير مسئولی روشن بابائی همتی، فراسوی چاپ و بسته‌بندی به صاحب امتيازی و مدير مسئولی رضوان رستگاری تبار، رياض الجنــه به صاحب امتيازی و مدير مســئولی فاطمه تجدد، آگـاهی ناب به صاحب امتيازی ميترا کاظمی تبريز و مدير مســئولی محمدرضا رستمی پذيرفته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: همچنين فصلنامه‌های معدن گيلان به صاحب امتيازی سازمان نظام مهندسی معدن استان گيلان و مدير مسئولی محمدرضا بابا هادی، طب سبــز به صاحب امتیــازی شرکت شفاســازان و مدير مســئولی رضا عبــاس پور راد داخــلی، رساله ‌الاسلام به صـاحب امتیــازی دانشــــکده اصــول‌الدين و مدير مسـئولی کاظـــم عسـکری مجـــد، فصــــلنامه Iranian Journal of Rheumatology) IJR) به صاحب امتيازی مؤسسه انجمن روماتولوژی ايران و مدير مسئولی احمدرضا جمشيدی مجوز انتشار دريافت کردند.

بر پايه اين گزارش در اين جلسه همچنين گزارش نظارتی نشريات زير مطرح و مصوب شد:

۱ ـ نشريه ســرو ابرکوه به دليل جعل عنوان و انتشار نشريه بر خلاف زمينه و گستره توزيع، مصوب هیأت نظارت بر مطبوعات و استفاده ابزاری از افراد، مشمول بند ب ماده ۷ و بند ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات شناخته شد و مقرر گرديد به استناد تبصره ماده۱۲ آن قانون، توقيف و موضوع جهت پيگرد قانونی به مرجع قضايی ارسال شود.

۲ ـ به روزنامه جهان صنــعت به دليل اهانت به حجاب و ارزش های اسلامی و القای تروريست بودن مسلمانان در عکس چاپ شده در شماره مورخ ۱۷/۱/۸۹ به استناد بند ۷ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.

۳ ـ به روزنامه آرمان روابط عمومی به دليل انتشار مطلبی در شماره مورخ ۱۵/۱/۸۹ که موجب تحريص و تشويق افراد و گروه ها به ارتکاب اعمال عليه امنيت عمومی است و نيز پخش شايعات و مطالب خلاف واقع، به استناد بندهای ۵ و ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات، تذکر هیأت ارسال شود.

۴ ـ به روزنامه پــول به دليل پخش شايعات و مطالب خلاف واقع در شماره مورخ ۲۱/۱/۸۹ به استناد بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.

۵ ـ به روزنامه بهار به دليل پخش شايعات و مطالب خلاف واقع در شماره مورخ ۱۸/۱/۸۹ به استناد بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.

۶ ـ به روزنامه مردم سالاری به دليل پخش شايعات و مطالب خلاف واقع در شماره مورخ ۲۱/۱/۸۹ به استناد بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.

۷ ـ به روزنامه گل به دليل درج مطلبی در شماره مورخ ۱۷/۱/۸۹ که مصداق بارز عدم پايبندی به رسالت مطبوعاتی است، به دليل عدم رعايت ماده ۲ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.

۸ ـ به نشريه ميبــد به دليل چاپ عکسِ وابستگان رژيم گذشته در شماره مورخ ۲۵/۱۲/۸۸ به دليل عدم رعايت ماده ۲ قانون مطبوعات تذکر هیأت ارسال شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016