چهارشنبه 25 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش مجدد نيروهای امنيتی به منزل حسام الدين بهمن آبادی، فعال حقوق بشر، هرانا

خبرگزاری هرانا – در پی سناريو سازی دستگاه های امنيتی بر عليه فعالان حقوق بشر، شب گذشته تعدادی از نيروهای لباس شخصی برای دومين بار به منزل حسام الدين بهمن آبادی، خبرنگار و فعال حقوق بشر يورش بردند.

بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، ۴ تن از نيروهای لباس شخصی راس ساعت ۹:۳۰ دوشنبه شب با در دست داشتن حکم قضايی به منظور بازداشت حسام الدين بهمن آبادی به منزل پدری وی مراجعه کردند اما به دليل عدم حضور نامبرده موفق به بازداشتش نشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است پيش تر و در پی يورش های هماهنگ و سازمان يافته ی ۱۱ اسفند نيز ماموران امنيتی به منزل اين عضو سابق مجموعه فعالان حقوق بشر مراجعه کرده بودند و ضمن تفتيش وسايل شخصی اقدام به ضبط کامپيوتر، سی دی ها و بعضا وسايل شخصی وی نمودند و چند روز بعد نيز به صورت تلفنی به تهديد خانواده در راستای معرفی فرزندشان پرداختند.

گفتنی است، اداره ی اطلاعات سپاه اتهام آقای بهمن آبادی را جرايم اينترنتی و اقدام عليه امنيت ملی عنوان کرده است.

شايان ذکر است که اکنون بسياری از فعالان حقوق بشر در وضعيتی نامعلوم در زندان و خاصه بند ۲ الف سپاه پاسداران زندان اوين در وضعيت نگران کننده ای بسر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016