چهارشنبه 25 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تدوام بازداشت مراد حسن لو و نفيسه مجتهدی، زوج مدافع حقوق بشر در زندان اوين، هرانا

خبرگزاری هرانا - يک زوج مدافع حقوق بشربه نام های مراد حسن لو و نفيسه مجتهدی با گذشت بيش از ۴۰ روز از زمان بازداشت همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، دو تن ازهمکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران به نام های مراد حسن لو و نفيسه مجتهدی که به اتهام فعاليت حقوق بشری از سوی نهاد های امنيتی در ۱۵ اسفند ماه بازداشت و به سلولهای انفرادی بند ۲ الف منتقل شدند، همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شوند. نيروهای امنيتی در يورش سازمان يافته ۱۱ اسفند ماه نيز جهت بازداشت اين افراد به منزل آنان مراجعه نمودند که به دليل عدم حضور ايشان در منزل موفق به بازداشت نشدند و نهايتا در شب ۱۵ اسفند ماه در مراجعه مجدد ضمن بازداشت نامبردگان و تفتيش منزل اقدام به ضبط وسايل شخصی و دستگاه کامپيوتر ايشان نيز نمودند.

شايان ذکر است، اين زوج مدافع حقوق بشر که دارای يک فرزند خردسال نيز می باشند از زمان بازداشت تا کنون تنها اجازه تماس با خانواده خود را يافته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016