جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زيباکلام: بعد از مناظره ای که از عملکرد رضاشاه دفاع کردم ديگر به تلويزيون دعوت نشدم، با بندبند وجودم از نظام دفاع می کنم، پارسينه

زيباکلام گفت: البته من خيلی کم به اين ميزگردها و برنامه ها دعوت می شوم، البته مسئولين صداوسيما هم به خوبی می دانند که من خيلی دنبال گفتن چيزهايی نيستم که خوشايند آنان باشد و هرچه به عقلم برسد را مطرح می کنم، ظاهرا مسئولين صداوسيما بعد از آن مناظره ای که من از عملکرد رضاشاه دفاع کردم ، به اين نتيجه رسيده اند که ديگر از من برای شرکت در اين نوع برنامه ها دعوت نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر صادق زيباکلام، استاد دانشگاه تهران و صاحبنظر امور سياسی در گفتگو با خبرنگار پارسينه در پاسخ به اين سئوالی در مورد پيامدهای ميزگرد جنجالی و پربازتاب در شبکه ۴ پيرامون ملی شدن صنعت نفت گفت: بعد از اين مناظره من ديگر به تلويزيون دعوت نشدم.

وی افزود: البته من خيلی کم به اين ميزگردها و برنامه ها دعوت می شوم، البته مسئولين صداوسيما هم به خوبی می دانند که من خيلی دنبال گفتن چيزهايی نيستم که خوشايند آنان باشد و هرچه به عقلم برسد را مطرح می کنم، ظاهرا مسئولين صداوسيما بعد از آن مناظره ای که من از عملکرد رضاشاه دفاع کردم ، به اين نتيجه رسيده اند که ديگر از من برای شرکت در اين نوع برنامه ها دعوت نکنند.

زيباکلام در پاسخ به اين سئوال که فکر می کنيد با وجود چهره های اصلاح طلب يا منتقد ديگر، چرا شما به اين نوع ميزگردهای تلويزيونی دعوت می شويد گفت: فکر می کنم از ابتدای انقلاب و حتی قبل از انقلاب برای مسئولين نظام اثبات شده است که من با وجود اينکه نظرات منتقدانه ای دارم اما با تمام وجود از نظام دفاع می کنم.

وی تصريح کرد: من با بند بند وجودم به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارم و اگر نظام به خطر يا در معرض تهديد بيفتد با تمام وجود از آن دفاع می کنم، چون بحث انتقاد از عملکرد دولت و دفاع و باور داشتن به اصل نظام را جدا می دانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016