یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح‌الله حسينيان: وزارت اطلاعات و ناجا مکلف به دستگيری مهدی هاشمی شدند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون سياست داخلی مجلس خبر داد که وزارت اطلاعات و نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران پس از صدور حکم جلب مهدی هاشمی رفسنجانی مکلف به دستگيری او شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران و رئيس کميسيون سياست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی امروز يکشنبه در حاشيه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص صدور حکم جلب مهدی هاشمی از سوی دستگاه قضايی با تمجيد از اين اقدام قوه قضائيه گفت که قوه قضائيه تصميم دارد تا به سران و عوامل فتنه برخورد کند و ما از اين اقدام قوه قضائيه حمايت می‌کنيم.
وی در تشريح ماموريت نهادهای امنيتی و انتظامی در دستگيری مهدی هاشمی رفسنجانی، افزود: از سوی دادسرای تهران يک حکم برای نيروی انتظامی و از سوی دادسرای کيش يک حکم برای وزارت اطلاعات صادر شده است و اين دو نهاد مکلف به دستگيری مهدی هاشمی شدند.
حسينيان در پاسخ به سئوالی در خصوص راهکارهای جلب دستگيری مهدی هاشمی از سوی پليس بين‌المللی اظهار داشت: با توجه به اينکه نيروی انتظامی عضو پليس بين‌الملل است، در صورت عدم بازگشت می‌توان مهدی هاشمی را از سوی اينترپل مورد پيگرد قرار می‌گيرد و همچون ريگی او را از لندن می‌توانند به تهران بياورند.
رئيس کميسيون سياست داخلی و امور شورای مجلس در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر اينکه مهدی هاشمی در ايام نوروز قصد مراجعت به کشور از طريق کيش را داشته است در تشريح جزئياتی از اين خبر گفت: بر اساس اخبار رسمی قرار بود مهدی هاشمی از طريق کيش به تهران بيايد و از آنجا همراه با خانواده خود با هواپيما عازم تهران شود که پس از اطلاع نيروی انتظامی و وزارت اطلاعات در اين زمينه به قوه قضائيه مراجعه کردند و برای دستگيری مهدی هاشمی دو حکم جلب صادر شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016