یکشنبه 5 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: طرح امنیت اجتماعی و راه‌اندازی مجدد گشت‌های ارشاد به زودی اجرا می شود، خبرگزاری زنان ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح‌های جدید برای افزایش احساس امنیت خبر داد و اعلام کرد: برای اجرای این طرح‌ها با دستگاه قضایی هماهنگی به عمل آمده است .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران، سردار رادن امروز در حاشیه مراسم معارفه جانشین فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت : در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای طرح‌هایی خواهیم بود که موجب افزایش احساس امنیت در تهران و کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت : برای مقابله با گردنکشان و متجاوزان به حقوق مردم با دستگاه قضایی هماهنگی شده و این تبهکاران مورد برخورد پلیس قرار خواهند گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار رادان افزود : در اجرای این طرح‌ها دغدغه‌های مردم را مورد نظر قرار داده و برطرف می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای فرامین مقام رهبری در بحث امنیت اجتماعی گفت : ما سرباز ولایت هستیم و عوامل ولایت فقیه را به طور کامل انجام می‌دهیم هر طرحی که متوجه پلیس شود به اجرا درخواهد آمد.

سردار رادان در مورد اجرای طرح امنیت اجتماعی و راه‌اندازی مجدد گشت‌های ارشاد گفت : جزئیات طرح‌های جدید نیروی انتظامی به زودی ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی در باره برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت : قرار بر این بود که در نمایشگاه بین‌المللی فقط نمایشگاه‌های تخصصی کم مخاطب برگزار شود اما در نمایشگاه‌های پر مخاطب موجب افزایش ۵۰ درصدی ترافیک در اطراف نمایشگاه بین‌المللی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016