دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت وخيم هاشم خواستار، رييس کانون صنفی معلمان مشهد، در زندان، جرس

جرس: هاشم خواستار معلم بازنشسته ی مشهدی و رييس کانون صنفی معلمان مشهد علی رغم بيماری قلبی،پس از گذشت ۸ ماه از مرخصی محروم مانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار جرس، در روزهای اخير بيماری قلبی و فشار خون موجب آسيب ديدگی شبکيه ی چشم راست وی شده است و بينايی او تا حد زيادی کاهش يافته است.خانواده و دوستان خواستار تلاش زيادی کرده اند تا با درخواست مرخصی وی موافقت شود و برای معالجه در خارج از زندان اقدام کنند که با رد درخواست از طرف دادگاه انقلاب مشهد و نهادهای امنيتی مواجه شدند.نهادهای امنيتی موافقت با اين درخواست را منوط به آنچه که آنرا سکوت و کناره گيری از هر نوع فعاليت می خواند،کرده است.خواستار هرگونه عقب نشينی از مواضع را منتفی دانسته و گفته که تحمل رنج بيماری برايش آسانتر از هر گزينه ايست که نهاد های امنيتی حکومت پيش روی وی قرار دهند.
طبق قانون زندان،هر زندانی می تواند پس از گذشت ۲ ماه از حبس در خواست مرخصی داده و زندان هم موظف است با اين درخواست موافقت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016