پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشی از فشارهای اقتصادی بر بهاييان، هرانا

خبرگزاری هرانا - شهروندان بهايی، طی ماه های اخير بر اساس حساسيت و فشارهای دستگاه امنيتی متحمل فشارها و زيان های اقتصادی فراوانی شده اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، جوازکار منوچهر ايقانيان، شهروند بهايی ساکن تهران، که صاحب فروشگاه عينک سازی است تجديد نشده و ايشان اخطاريه ای مبنی بر اينکه بايستی فروشگاه خود را تعطيل نمايد از جانب "اتحاديه صنف سازندگان و فروشندگان عينک" دريافت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر همين اساس وی اعتراض نامه ای را تسليم اتحاديه کرده، اما در حال حاضر هيچ عکس العمل قانونی صورت نگرفته است.

هم چنين جوازکار هوشنگ قدوسی شهروند بهايی ساکن تهران، که او نيز صاحب فروشگاه عينک سازی است، تجديد نشده و وی هم به مانند آقای ايقانيان اخطاريه ای در خصوص تعطيلی محل کسب، دريافت کرده است.

از سويی سهراب کفاشی که از قريب به دو ماه پيش اقدام به افتتاح يک فروشگاه سوپر مارکت نموده، به تازگی متوجه شده که مسجد محل به اهالی اعلام کرده، نبايد از فروشگاه وی خريد نمايند.

اين شهروند بهايی ساکن حومه ی تهران، در نتيجه ی اين فشارها مجبور به تعطيلی مغازه ی خود شده است.

از موارد ديگر اين موضوع نيز می توان به پلمب مغازه ی فتوکپی يکی از بهاييان ساکن کرج توسط نيروهای امنيتی برای دومين بار طی ماه های اخير اشاره کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016