جمعه 24 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت آرش صابونچی از فعالين دانشجويی و عضو ستاد مهدی کروبی، رهانا

آرش صابونچی از فعالين دانشجويی و از اعضای ستاد مهدی کروبی در اراک توسط نيروهای لباس شخصی بازداشت وبه مکان نامعلومی منقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهانا: ماموين امنيتی با ورود به منزل و بدون ارائه هيچگونه توضيحی آرش صابونچی را بازداشت و به همراه خود برده‌اند.

به گزارش رهانا، پس از گذشت نزديک به دو روز هيچ اطلاعی از وی در دست نيست. اينگونه به نظر می‌رسد که نيروهای امنيتی در آستانه سالگرد انتخابات با بازداشت گسترده فعالين سياسی و اعضای ستادهای انتخاباتی قصد ايجاد فضای رعب و وحشت در جامعه دارند.

گزارشگران رهانا يادآور می‌شوند؛ بر اساس اصل ۲۲ قانون اساسی که می‌گويد: «هيچ‌کس را نمی‌توان دستگير کرد مگر به حکم و ترتيبی که قانون معين می‌کند. در صورت بازداشت، موضوع اتهام بايد با ذکر دلايل بلافاصله کتباً به متهم ابلاغ و تفهيم شود و حداکثر ظرف مدت بيست و چهار ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضايی ارسال و مقدمات محاکمه، در اسرع وقت فراهم گردد. مختلف از اين اصل طبق قانون مجازات می‌شود» بازداشت بدون دليل آرش صابونچی غيرقانونی بوده و وی هر چه سريع‌تر بايد از زندان آزاد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016