جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال انجام اصلاحات در آيين‌نامه استقلال کانون وکلا از سوی رييس قوه قضاييه، ايسنا

رييس ديوان عدالت اداری، گفت: در صورتی که آيين‌نامه ساماندهی خدمات حقوقی در دستگاه‌های اجرايی مغاير قانون باشد، در هيات عمومی ديوان عدالت اداری ابطال خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدجعفر منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا، از آغاز رسيدگی ديوان عدالت اداری به دادخواست جمعی از وکلا درخصوص آيين‌نامه ساماندهی خدمات حقوقی در دستگاه‌های اجرايی خبر داد و تصريح کرد: اين دادخواست جهت رسيدگی به کميسيون تخصصی ارجاع شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در صورتی که آيين‌نامه مذکور مغاير قانون باشد،‌ موضوع در هيات عمومی ديوان مطرح و ابطال می‌شود؛ در غير اين‌صورت ابطال نخواهد شد.

رييس ديوان عدالت اداری همچنين از ادامه بررسی‌ها در خصوص آيين‌نامه استقلال کانون وکلا خبر داد و خاطرنشان کرد: هنوز مدت ۶ ماهه تعليق اين آيين‌نامه که از سوی رييس قوه قضاييه تمديد شد، به پايان نرسيده است.

منتظری گفت: اگر بعضی از موارد مطرح شده در اين آيين‌نامه مغاير قانون شناخته شود، احتمال دارد که پس از انجام بررسی‌های لازم، اصلاحات مورد نياز توسط رياست قوه قضاييه انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016