جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای کاوه قاسمی کرمانشاهی در اعتراض به وضعيت نامشخص‌اش در زندان، تغيير برای برابری

کاوه قاسمی کرمانشاهی در اعتراض به وضعيت نامشخص اش دست به اعتصاب غذا زده است. اين فعال حقوق بشر قريب چهار ماه را در سلولهای انفرادی بازداشتگاه اداره اطلاعات کرمانشاه گذرانده است و در حالی که بازجويی هايش به اتمام رسيده است در وضعيت بلاتکليفی همچنان در زندان انفرادی نگه داشته می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تاکنون چندين مرتبه از جانب بازپرس پرونده و نيز مسئولان امنيتی به وی و خانواده اش وعده تبديل قرار بازداشت به قرار وثيقه داده شده است اما تاکنون اين امر ميسر نگرديده است. در طول مدت بازداشت، وی اجازه تماس با خانواده اش را نداشته و تنها ۲ بار ملاقات حضوری داشته است. وضعيت پرونده و موارد اتهامی کاوه هنوز در ابهام قرار دارد و به وکلای وی اجازه ورود به پرونده داده نشده است.

کاوه کرمانشاهی در اعتراض به اين شرايط يک هفته را در اعتصاب غذا به سر برده است و هنگامی که اجازه تماس تلفنی وی با خانواده داده شده است، وی اقدام به شکستن اعتصاب غذايش نموده است. وضعيت جسمانی کاوه بر اثر اعتصاب غذا در شرايط نامناسبی قرار دارد و وی نسبت به شرايط سخت بازداشتش به شدت ابراز نگرانی نموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016