دوشنبه 10 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقيف روزنامه‌ "گل" و تذکر به ۱۴ نشريه، ايسنا

بر اساس تصميم هيات نظارت بر مطبوعات، يک روزنامه ورزشی و يک ماهنامه محلی توقيف شدند و به ۱۴ نشريه تذکر داده شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که در جلسه امروز هيات نظارت بر مطبوعات موضوع تخلفات نشريات مطرح و به شرح ذيل تصميم‌گيری شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱- روزنامه «گل» به دليل انتشار و تصاوير و مطالب خلاف عفت عمومی و تخلف از بند دو ماده شش قانون مطبوعات و به علت اصرار بر تخلفات، به استناد تبصره ماده ۱۲ آن قانون توقيف و موضوع جهت رسيدگی به مرجع قضايی ارسال شود.

۲- ماهنامه محلی «بدر» به دليل افترا به مقامات، نهادها و ارگان‌های کشور و پخش شايعات و مطالب خلاف واقع به دليل تخلف از بندهای هشت و ۱۱ ماده شش قانون مطبوعات، به استناد تبصره ماده ۱۲ آن قانون توقيف و موضوع جهت رسيدگی به مرجع قضايی ارسال شود.

۳- به روزنامه «البرز ورزشی» به دليل تخلفات محتوايی و شکلی تذکر داده شود و به علت اصرار بر تخلفات، موضوع جهت رسيدگی به مرجع قضايی ارجاع گردد.

۴- به روزنامه‌های «وطن امروز» و «فرهيختگان» هر يک دو تذکر به دليل دو مورد تخلف از مفاد ماده شش قانون مطبوعات داده شود.

۵- به روزنامه‌های‌ «مردم سالاری»،«آفتاب يزد»، «جهان اقتصاد»، «آرمان روابط عمومی»، «جمهوری اسلامی»، «جهان صنعت»، «کارون»، «البرز ورزشی» و«خبر ورزشی» و همچنين نشريات:‌ «بهداشت روان و جامعه»، «هنر موسيقی» و «راه» به دليل تخلفات محتوايی و شکلی تذکر داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016