دوشنبه 10 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تشکر مجيد توکلی از زندان اوين خطاب به هم ميهنان و درخواست وی مبنی بر استمرار همبستگی با ساير زندانيان سياسی، دانشجو نيوز

مجيد توکلی ضمن تماس تلفنی با نزديکان خويش از بهبود نسبی وضعيت جسمانی خود خبر داده است.

به گزارش دانشجونيوز، مجيد توکلی ضمن تشکر و پاسداشت حمايت های صورت گرفته توسط هم وطنان در اقصی نقاط دنيا، بالاخص فعالين دانشجويی و رهبران جنبش سبز، خواستار استمرار حمايت های اين چنينی از تمام زندانيان سياسی و اسرای سبز تحت ظلم شده است.

متن پيام کوتاه توکلی از زندان به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روزهای اخير اينجانب در اعتراض به عمل غيرقانونی و ظالمانه مسئولين زندان در انتقال بنده به سلول انفرادی، دست به اعتصاب غذای خشک زده بودم. هم اينک به حمدالله و به مدد حمايت های هم ميهنان عزيز در اقصی نقاط دنيا به خواسته ابتدايی خويش مبنی بر برخورداری از حقوق ابتدايی يک زندانی دست يافته و به بند عمومی انتقال گشته ام.

هم اينک که اوضاع جسمی ام به تدريج رو به بهبود می گذارد لازم می دانم تا ضمن پاسداشت همبستگی های صورت گرفته با بنده و خانواده ام، از هم وطنان عزيز در خواست کنم تا اين حرکات اعتراضی و نيز جنبش های اعلام همبستگی با ساير زندانيان سياسی و خانواده های اين عزيزان استمرار يابد. هم اينک صدها تن از فرزندان اين مملکت به بهانه های واهی و تنها به علت بيان عقيده خويش و اعتراض مسالمت آميز در زندان و تحت فشار قرار دارند و بعضا خطر مرگ ايشان را تهديد می کند.

بنی آدم اعضای يکديگرند، که در آفرينش زيک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

به اميد آزادی تمامی زندانيان سياسی
مجيد توکلی

وی همچنين در بخشی از پيام خويش پيشنهاد تشکيل دولت سايه توسط رئيس جمهور منتخب مردم، ميرحسين موسوی را مطرح کرده است و آن را باعث اميد و پويايی جنبش سبز دانسته است. مشروح نظرات وی در اين زمينه به زودی به نوشته "برای تغيير" افزوده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016