پنجشنبه 13 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامران آسا دوباره بازداشت شد، کلمه

کلمه: کامران آسا برادر شهيد کيانوش آسا ( از شهدای جنبش سبز در راهپيمايی مسالمت آميز ۲۵ خرداد ) نيمه شب دوشنبه ۱۰ خرداد ، در راه بازگشت به خانه توسط نيروهای وزارت اطلاعات کرمانشاه بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزاش کلمه ،صبح روز بعد ۵ نفر از نيروهای اطلاعات به خانه مراجعه کرده و مقداری وسايل شخصی کامران را با خود بردند. اين نيروها در زمان ورود به خانه ، هنگامی که با گريه های مادر کيانوش روبه رو شدند ، به جای ارائه توضيح خطاب به اين مادر داغ ديده گفتند : همين گريه های شماست که کامران را تحريک می کند!! و در پاسخ به سوال های مکرر خانواده ، عنوان کردند کامران را ميگيريم تا سرش به سنگ بخورد.

در حال حاضر خانواده و خصوصا مادر کامران و کيانوش در شرايط بسيار بدی به سر برده و شديدا نگران وی هستند در حالی که هيچ اطلاعی از محل نگه داری او ندارند.

اين دومين بار است که کامران بازداشت می شود. اولين بار در ۱۶آذر در دانشگاه علم و صنعت (مراسم بزرگداشت کيانوش، دانشجوی نخبه اين دانشگاه ) دستگير شد و پس از دوماه به قيد کفالت ازاد شد،در حاليکه در اين مدت مادر و خانواده داغ ديده وی در راه دادگاه و زندان رنج فراوان بردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016