جمعه 14 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم بيست‌و يکمين سالگرد درگذشت آيت الله خمينی آغاز شد، ايلنا

در مراسم امروز محمود احمدی‌نژاد و حجت الاسلام سيد حسن خمينی در پيش از خطبه‌های نماز جمعه اين هفته تهران سخنرانی خواهند کرد و نماز جمعه اين هفته تهران نيز به امامت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد.


ايلنا: دقايقی پيش مراسم بيست و يکمين سالگرد ارتحال بنيانگذار کبير انقلاب با حضور ملت خداجوی و انقلاب ايران در حرم مطهر امام خمينی (ره) آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، اين مراسم که در جوار حرم حضرت امام خمينی برگزار می‌شود،مردم انقلابی و پيرو راه خمينی کبير بار ديگر برای تجديد ميثاق با آرمان‌های امام راحل و تجديد بيعت با رهبر انقلاب از گوشه و کنار ايران اسلامی جمع شده‌اند.
گفتنی است در مراسم امروز محمود احمدی‌نژاد و حجت الاسلام سيد حسن خمينی در پيش از خطبه‌های نماز جمعه اين هفته تهران سخنرانی خواهند کرد و نماز جمعه اين هفته تهران نيز به امامت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد.
گزارش خبرنگار ايلنا حاکی از آن است که ملت خداجو و مومن ايران اسلامی از شب گذشته در حرم بنيانگذار انقلاب جمع شده تا عشق و ارادت خود را به خمينی کبير اعلام کنند.
همچنين از صبح امروز قشرهای وسيعی از مردم در حرم يار جمع شده‌اند تا با حضور پرشور خود نماز جمعه اين هفته تهران را باشکوه ترين نماز جمعه که نماد وحدت و همدلی ملت است،تبديل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016