دوشنبه 17 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله شدید رسایی به علی مطهری، فرارو

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در خصوص مواضع اخير علي مطهري و ياداشت توهين آميزش عليه رييس جمهور، مقامات عالي کشور و مردم گفت: مطهري براي نخستين بار نيست که با مواضع نادرست ثابت کرده از بصيرت پدرش برخوردار نيست؛ او مصداق بارز خواص بي بصيرت است.

"حميد رسايي" روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آقاي مطهري مصداق همان خواصي است که در ميانه جنگ و جايي که باطل حضور دارد با موضع گيري نادرست به تقويت جريان باطل کمک مي کند.

وي تصريح کرد: نمونه بارز اين اقدام، يادداشت اخير آقاي مطهري است که سراسر آن توهين و اهانت به مسوولين نظام جمهوري اسلامي ايران و رييس جمهوري است که 25ميليون راي مردم را به دست آورده و بيش از 40 ميليون نفر را پاي صندوق هاي راي کشانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حتي در بخشي از اين يادداشت به صراحت به عالي ترين مقام کشور توهين شده، اضافه کرد: متاسفانه با پيگيري موضع گيري هاي علي مطهري مشخص مي شود وي به برخي از مباني نظام اعتقادي نداشته و ابايي از اعلام آن نيز ندارد.

به گفته وي، نگاه او در مورد ولايت فقيه متفاوت از نگاه حضرت امام خميني (ره) و ما است که اين مواضع از نگاه مردم ايران دور نخواهد ماند.

رسايي تصريح کرد: آقاي مطهري به زودي خواهيد فهميد که پيوند خوردن با فتنه گران و حاميان فتنه از ملت ايران پنهان و بي پاسخ نمي ماند.

اين عضو فراکسيون اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر به احترام نام پدر وي، مردم سکوت مي کنند اما در زمان مناسب ثابت کرده و نشان خواهند داد که علي مطهري صلاحيت حضور در چنين جايگاهي را ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016