پنجشنبه 20 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت رئيس ستاد انتخاباتی موسوی در بابلسر، دانشجونيوز

دانشجونيوز: بر اساس اخبار رسيده به نقل از منابع آگاه دانشجوئی استان مازندران، در چند روز اخير نيروهای امنيتی استان مازندران اقدام به دستگيری طاری رئيس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در شهرستان بابلسر کردند.

به گزارش دانشجونيوز اين اقدام نيروهای امنيتی در جهت فشار بر فعالين سياسی استان مازندران در آستانه برگزاری سالگرد برگزاری انتخابات رياست جمهوری است. تاکنون علت بازداشت و اتهام وی از سوی نيروهای امنيتی و قضائی ذکر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طاری که از مسئولين اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در دولت اصلاحات بود به گفته مقامات قضائی هم اکنون در بند ويژه زندان متی کلای بابل در کنار دانشجويان به سر می برد.

در ادامه منابع دانشجويی استان مازندران گزارش می دهند که حال اين فعال سياسی استان مازندران به شدت وخيم گزارش شده و پزشک زندان متی کلای بابل مشکل قلبی وی را تائيد کرده است، ولی مقامات قضائی و دادستانی بابلسر تحت فشار اداره اطلاعات استان مازندران در روزهای اخير هيچ گونه توجهی به اين موضوع نداشته اند.

طاری در ماه های اخير به همراه علی اکبر سروش و احمد ميری از اعضای جبهه مشارکت استان مازندران و از اعضای ستاد ميرحسين موسوی در استان مازندران توسط اداره اطلاعات استان مازندران دستگير شده و در زندان اداره اطلاعات ساری و زندان متی کلای بابل بازداشت بوده اند.

لازم به ذکر است در چند روز اخير جنبش سبز استان مازندران در بيانيه ای به مناسبت سالگرد انتخابات رياست جمهوری از کليه مردم سبز استان مازندران دعوت کرد تا در روز ۲۲ خرداد به همراه دانشجويان اين استان در راهپيمائی اعتراضی سکوت سبز شرکت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016