دوشنبه 21 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهيه پيش‌نويس پيشنهادی اصلاح قانون احزاب برای ارائه به مجلس، ايلنا

سخنگوی خانه احزاب: اصلاح قانون احزاب منجربه فعاليت قوی‌تر و پوياتر احزاب و برگزاری انتخابات‌های آزاد شود مورد قبول و پسنديده است. اما اگر صرفاَ اين تغييرات منجربه محدودشدن فعاليت‌های سياسی احزاب شود به آن دست نزنند بهتر است.


ايلنا: سخنگوی خانه احزاب از تنظيم پيش نويسی برای اصلاح قانون احزاب از سوی اين تشکل برای ارائه به مجلس و وزارت کشور خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهربانو امانی در گفت‌ وگو با خبرنگار ايلنا درخصوص پيشنهادات خانه احزاب برای قانون احزاب‏‏‏‏ گفت: اين نهاد طی نشست‌هايی با روسای ادواری خانه احزاب در پی تنظيم پيش نويسی برای قانون احزاب است که بزودی به مجلس ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: با بررسی مفاد داوری در کميته حقوق داوری و تکميل پيشنهادات اين نهاد برای قانون احزاب‏ اين پيشنهادات به مجلس و وزارت کشور ارائه خواهد شد تا درمورد آن اعمال نظر شود.
امانی درمورد جزئيات پيشنهادات اين نهاد تصريح کرد: بنده از جزئيات اين پيشنهادات بی اطلاعم.
وی درخصوص نوع اين پيشنهادات افزود: اگر اصلاح قانون احزاب منجربه فعاليت قوی‌تر و پوياتر احزاب و برگزاری انتخابات‌های آزاد شود مورد قبول و پسنديده است. اما اگر صرفاَ اين تغييرات منجربه محدودشدن فعاليت‌های سياسی احزاب شود به آن دست نزنند بهتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016