دوشنبه 21 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاتکليفی شيوا نظر آهاری پس از نزديک به يک سال حبس، تا آزادی روزنامه‌نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - بلاتکليفی و عدم برگزاری دادگاه شيوا نظر آهاری ،روزنامه نگار و فعال حقوق بشر همچنان ادمه دارد . اين در حالی است که قاضی پرونده وی پير عباسی در دادگاهی که خرداد ماه قرار بود برای وی برگزار شود اما به دلايلی به تعويق افتاد به شيوا و خانواده اش قول داد که پس از تجميع پرونده های وی هر چه زودتر دادگاهش را برگزار می کند . به گزارش «تا آزادی روزنامه نگاران زندانی» شيوا نظرآهاری روزنامه نگار و عضو کميته گزارشگران حقوق بشر، که در دوران حبسش بيش از ۱۰۰ روز را در سلول‌های انفرادی گذرانده است هم اکنون در بند نسوان زندان اوين به سر می برد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در سال ۸۸ و درست يک روز بعد از انتخابات جنجال برانگيز دهم دستگير و روانه زندان اوين شد .اما پس از سه ماه با قرار وثيقه دويست ميليونی آزاد شد .اما طولی نکشيد که وی بار ديگر در ۲۹ آذرماه وقتی برای شرکت در مراسم تشييع جنازه آيت الله منتظری عازم قم بود دستگير و زندانی شد . بازداشتی که تاکنون نيز بدون برگزاری هيچ دادگاهی همچنان ادامه دارد و اين فعال حقوق بشر همچنان در وضعيت بلاتکليف زندانی است .

خانواده شيوا نظر آهاری از اين وضعيت گلايه مندند و از کارشناس پرونده شيوا تقاضا دارند که هر چه زودتر تکليف وی را مشحص کند مگر نه آنکه پرونده شيوا اکنون در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و قاضی پير عباس قرار دارد پس چرا به پرونده اش رسيدگی نمی شود .آنها از همه مسولان قضايی تقاضا دارند که هر چه زودتر به پرونده او که تقريبا يک سال در زندان بلاتکليف است رسيدگی کنند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016