چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دکتر روح‌‌‌‌‌‌الامینی: امیدوارم طبق وعده‌‌‌‌‌‌ای که داده‌اند مرتضوی محاکمه شود، خبرآنلاین

پدر محسن روح‌الامینی از کشته شدگان حوادث کهریزک تاکید کرد که خط قرمز ما از روز اول مصاحبه با رسانه های بیگانه بوده و اکنون نیز نگران سوءاستفاده ضدانقلاب از ماجرای کهریزک هستیم.

عبدالحسین روح الامینی که پسرش در بازداشتگاه کهریزک کشته شده است در گفت و گویی با هفته نامه "مثلث" گفت که درباره بخشی از پرونده کهریزک که مربوط به دادستان سابق تهران و معاون او به عنوان قضات دستور دهنده اعزام بازداشت شدگان به کهریزک بوده است، اقدامی انجام نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روح الامینی که خود از مسئولین حکومت ایران است، در این مصاحبه از "آقای مرتضوی، معاون او و همچنین دادیاری که احکام انتقال بازداشت شدگان به کهریزک را صادر کرده است به عنوان "قضات دستور دهنده" این پرونده نام برد.

او درباره این افراد گفت: "چندین ماه است که درخواست تعلیق ایشان در دادسرای انتظامی قضات[مطرح است] و کیفر خواستش صادر شده تا محاکمه آنها انجام شود، اما متاسفانه بنا به دلایلی که برای ما معلوم نیست، متوقف مانده است."

روح الامینی از تشکیل کمیته هایی در شورای عالی امنیت ملی، مجلس، بازرسی کل کشور، دادسرای انتظامی قضات، بازرسی ناجا و بازپرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای بررسی پرونده کهریزک خبر داد.

او ابراز امیدواری کرد که طبق وعده ای که رئیس قوه قضائیه و رئیس دادگاه انتظامی قضات به او داده اند، رسیدگی به پرونده آقای مرتضوی نیز آغاز شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016