چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عادله ضيائی همسر آريا آرام‌نژاد، فعال هنری، خواننده و آهنگ‌ساز، ممنوع‌الخروج شد، دانشجونيوز

عادله ضيائی همسر آريا آرام نژاد به حکم دادستانی بابل ممنوع الخروج شده است. همچنين در اقدامی عجيب، مسئولين بانک صادرات شهرستان بابل حساب های جاری اين فعال هنری را مسدود کرده اند.

به گزارش دانشجونيوز، بر اساس اخبار رسيده از منابع آگاه در بابل، دادستانی اين شهرستان عادله ضيائی همسر آريا آرام نژاد را به دليل انتشار مطلبی تحت عنوان " متاسفم " ممنوع الخروج کرد. اين منابع گزارش می دهند که اين اقدام دادستانی در جهت افزايش فشارها به آريا آرام نزاد فعال هنری و خواننده وآهنگ ساز در بابل است. عادله ضيائی شاعر و نويسنده که مدت هاست مجوز انتشار مطالبش از سوی وزارت ارشاد لغو شده است، در اعتراض به بازداشت همسرش اقدام به نگارش رنج نامه ای در فروردين ماه ۸۹، تحت عنوان " متاسفم" در وبلاگ شخصی آريا آرام نژاد کرده بود که در قسمتی از اين يادداشت آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"متاسفم که بايد بگم آريای عزيز اشتباه کرد، که فکر می کرد توی کشور عزيزش ،قانون، آزادی، آه! آزادی! کرامت وعدالت ، کاربردی بيشتر از يک کلمه دلفريب دارن ؛ اشتباه کرد که نمی دونست اينجا ايرانه ، جائی که هر اتفاقی ميشه بيفته و هر کس که قدرتشو داره می تونه هر کاری بکنه! "

همچنين منابع آگاه گزارش می دهند که مدتی پس از انتشار آهنگ "علی برخيز" ساخته آريا آرام نژاد، در اقدامی غير قانونی حساب جاری عادله ضيائی از سوی بانک صادرات بابل مسدود شده است. تاکنون مسئولين بانک هيچ گونه دليل موجه ای برای اين اقدام خود ارائه ندادند و تنها حراست بانک صادرات بابل اين اقدام را دستور مقامات امنيتی ذکر کرده است.

آريا آرام نزاد فعال هنری، خواننده و آهنگ ساز است که در تاريخ ۲۶/۱۱/۸۸ به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به دليل انتشار آهنگ " علی برخيز" بازداشت شده و مدت ۵۰ روزه بازداشت خود را در بند انفرادی زندان اداره اطلاعات ساری و زندان متی کلای بابل گذراند. دادگاه آريا آرام نژاد در تاريخ ۱۵ تير ماه سال جاری برگزار شد. وی به دليل عدم اجازه دسترسی به پرونده اتهاميش، موفق به ارائه دفاعيات در روز دادگاه نگرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016