جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار زهرا رهنورد با نرگس محمدی، فعال حقوق بشر، کلمه

زهرا رهنورد پس از شنيدن توضيحات نرگس محمدی درباره فشارهای وارده بر وی اظهار تاسف شديد کرد و گفت: "وقوع چنين حوادثی در زندان های کشوری که مقاماتش ادعای عدالت دارند، شرم آور است."


دکتر زهرا رهنورد به همراه جمعی از خانواده های زندانيان سياسی با حضور در منزل نرگس محمدی از وی دلجويی و برای وی آرزوی سلامت کرد.

به گزارش کلمه، زهرا رهنورد ساعتی پس از ترخيص نرگس محمدی از بيمارستان به ديدار او در منزلش رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدی در اين ديدار شرح کاملی از انواع فشارهايی که در زندان از سوی بازجويان به او وارد آمده بود ،به رهنورد ارائه داد .توضيحاتی که باعث اندوه و تاسف شديد رهنورد و ديگر ديدار کنندگان شد .

رهنورد پس از شنيدن توضيحات نرگس محمدی از آنچه بر او رفته بود اظهار تاسف شديد کرد و گفت :”وقوع چنين حوادثی در زندان های کشوری که مقاماتش ادعای عدالت دارند ،شرم آور است.”

گفتنی است، نرگس محمدی، نايب رئيس کانون مدافعان حقوق بشر که روز دهم تيرماه پس از ۲۲ روز بازداشت آزاد شده بود، به دليل اختلالات عصبی ناشی از دوران بازجويی در بيمارستان بستری شد.

محمدی اولين بار در روز ۲۷ خرداد يعنی يک هفته پس از بازداشتش دچار بيهوشی ناگهانی می‌شود اما مسئولان زندان از آزادی او خودداری کرده و بازجويی از او در شرايط سخت و ناگوار را ادامه ميدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016