جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک زندانی در زندان سنندج در انتظار اجرای حکم اعدام است، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی لقمان عبدالله زاده مقدم به اتهام دروغين حمل مواد مخدر محکوم به اعدام شده است و در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برد.

زندانی لقمان عبدالله زاده ۳۲ ساله ۶ ماه پيش با يورش مامورين به منزلش دستگير و به اتهام داشتن مواد مخدر به آگاهی سنندج برده شد. بنابه گفته خانواده اش او تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت تا وادار به اعتراف شود.سپس پرونده او به شعبه ۱ دادگاه انقلاب و عمومی سنندج منتقل شد. در آنجا محاکمه و محکوم به اعدام شد.او در جريان محاکمه از داشتن وکيل محروم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گفته خانواده آقای عبدالله زاده مقدم اين اتهام نسبت داده شده دروغ می باشد و طرحی از پيش تعيين شده برای اعدام عزيزشان می باشد.زندانی لقمان عبدالله زاده مقدم پيش از اين به اتهام قتل مامورين وزارت اطلاعات دستگير شده بود ولی پس از مدتی بازداشت به بی گناهی او پی بردند و او را آزاد کردند و دستگيری مجدد او در اين راستا می باشد و اتهام مواد مخدر نسبت داده شده برای توجيه عمل جنايتکارانه اعدام می باشد.او در انتظار اعدام بسر می برد.زندانی لقمان عبدالله زاده در حال حاضر در زندان سنندج زندانی است.

خانم آمنه مناف زاده ۴۵ ساله مدت کوتاهی پس از دستگيری همسرش آقای لقمان عبدالله زاده با يورش مامورين وزارت اطلاعات به منزلشان به اتهام فعاليتهای سياسی عليه رژيم دستگير و به سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات در زندان اروميه منتقل شد و پس از چند ماه بودن در سلولهای انفرادی به بند زنان زندان اروميه امنتقل شد و در حال حاضر در بلاتکليفی بسر می برد.

تا به حال تعداد زيادی از زندانيان سياسی تحت عنوان حمل مواد مخدر اعدام شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016