شنبه 2 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم يزدی در بيمارستان بستری شد، ميزان

ميزان: دکتر ابراهيم يزدی، دبيرکل نهضت آزادی ايران، عصر ديروز در يکی از بيمارستان های تهران بستری شد و به توصيه پزشکان به دليل مشکلات قلبی و عروقی تحت درمان قرار گرفته است .
دکتر يزدی در پی بازداشت نيمه شب عاشورا پس از دوماه بازداشت در بند ۲۰۹ مربوط به وزارت اطلاعات بخاطر وضعيت وخيم جسمانی از زندان مستقيماً به بيمارستان منتقل شد و تحت عمل "جراحی قلب باز " قرار گرفت و نهايتاً بعد از عمل جراحی دادستان تهران با صدور قرار وثيقه ۵۰۰ ميليون تومانی با مرخصی استعلاجی وی موافقت نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين مدت تحت مراقبت پزشکان قرار داشته است و عليرغم بهبودی نسبی و مرخصی از بيمارستان به خاطر بروز علائم نگران کننده ناشی از نارسايی قلب و عروق عصر جمعه ۱ مرداد ماه بار ديگر به دليل به بيمارستان منتقل و بستری شد.
دکتر ابراهيم يزدی دبير کل نهضت آزادی ايران ، عضو شورای انقلاب و وزير امور خارجه اولين دولت جمهوری اسلامی در آستانه ۸۰ سالگی قرار دارد و در موج بازداشت های فعالين سياسی در دوره بعد از انتخابات کهنسال ترين زندانی سياسی ايران بوده است .
بسياری از فعالين سياسی ايران اعم از جوانان و سالخوردگان در جريان فشارهای وارده در اين دوران سلامت پزشکی خود را از دست داده اند که به عنوان نمونه هفته گذشته آقايان مهدی عربشاهی دبير جوان دفترتحکيم وحدت که در زندان دچار مشکلات قلبی شده بود ناچار به عمل جراحی نصب استنت در قلب شد و يا حمزه کرمی به دليل حمله قلبی در بيمارستان بستری شده و در حالت نيمه هشيار قرار دارد. آقای بهزاد نبوی از زندان مستقيماً به بيمارستان انتقال يافت و بسياری از فعالين سياسی ديگر نظير تاج زاده، عماد الدين باقی، محمد نوری زاد و ... نيز بلافاصله بعد از آزادی از زندان ناچار به مراجعه به بيمارستان برای بيماری های حاصل از فشارهای زندان شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016