دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


در همين زمينه
3 مرداد» هدی صابر ربوده شد!
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی مفقود شدن هدی صابر؛ محمد شريف: نهادهای قضائی می‌گويند بی‌خبريم، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - پس از شدت گرفتن احتمال بازداشت هدی صابر، فعال ملی مذهبی، محمد شريف امروز اعلام کرد «هيچ نهادی، مسئوليت بازداشت اين فعال سياسی را برعهده نمی‌گيرد و همه می‌گويند بی‌خبريم.»

پس از انتشار اخباری مبنی بر ربوده‌شدن هدی صابر، امروز محمد شريف، وکيل اين فعال سياسی با مراجعه به دادگاه انقلاب و شعبه اجرای احکام خواستار پيگيری وضعيت وی شد اما تمامی نهادهای قضائی از وضعيت وی اظهار بی‌اطلاعی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شريف، در اين رابطه به کميته گزارشگران حقوق بشر گفت: «اين وضعيت، بدترين حالتی است که ممکن است اتفاق بيفتد و در حال حاضر نمی‌دانيم هرلحظه بايد منتظر چه خبری باشيم.»

به گفته شريف، «اجرای احکام بايد روند قانونی را برای ابلاغ حکم حبس و زندان رفتن صابر طی می‌کرد.»

از بعد از ظهر روز گذشته، از وضعيت هدی صابر هيچ اطلاعی در دست نيست و با توجه به تهديد و احضار تلفنی اين فعال سياسی در مدت اخير، به نظر می‌رسد او «ربوده شده باشد.»

پيش از اين و در جريان پرونده فعالان ملی - مذهبی، ۱۵ تن از آنان در سال ۷۹ بازداشت شده و با احکام سنگين حبس روبرو شده بودند. هدی صابر نيز در ميان بازداشت‌‌شدگان بود و به شش سال حبس تعزيری محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016