شنبه 16 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برادر و پدر همسر محمد مصطفايی آزاد شدند، بامدادخبر

برادر همسر و پدر همسر محمد مصطفايی، وکيل دادگستری از زندان اوين آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، فرهاد حليمی، برادر محمد مصطفايی به همراه خواهرش، فرشته حليمی از روز دوم مردادماه در بازداشت به سر برده و پدر آقای حليمی نيز چند روز پس از بازداشت فرزندانش توسط نيروهای امنيتی دستگير شد.

اين بازداشت‌ها با هدف فشار بر محمد مصطفايی جهت معرفی کردن خود به دادسرای مستقر در اوين صورت گرفته است.

آزادی اين دو نفر درحالی صورت می‌گيرد که همسر اين وکيل دادگستری هنوز در بازداشت به سر می‌برد. روز گذشته نيز خبرگزاری‌ها از خروج محمد مصطفايی از کشور و اعلام پناهندگی وی به دفتر کميساريای عالی پناهندگان سازمان ملل در ترکيه خبر دادند.

وی به دليل ورود غيرقانونی به خاک ترکيه توسط پليس اين کشور بازداشت شده بود که طبق آخرين اخبار اکنون آزاد شده و کشور نروژ آمادگی خود را برای پذيرفتن وی به خاک خود اعلام کرده است.

محمد مصطفايی، وکيل دادگستری و فعال حقوق بشر، روز شنبه،‌ دوم مردادماه، برای ارائه پاره‌ای از توضيحات به زندان اوين مراجعه و پس از بازجويی زندان را ترک کرد، اما پس از خروج وی، مقامات زندان بار ديگر با وی تماس گرفته و وی را برای بار دوم به زندان احضار کردند که محمد مصطفايی برای بار دوم به زندان مراجعه نکرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016